בעולם

סוף לקורקינטים החשמליים? ההחלטה הדרמטית תתקבל היום

משאל העם בפריז מגיע לאחר שורה של אירועים טראגיים, בהם שלושה רוכבים נהרגו בעיר בשנה האחרונה בלבד, ולא פחות מ-459 נפצעו בתאונות הקשורות לקורקינטים חשמליים: עלייה חדה מהשנה הקודמת שגרמה ללא מעט לבקר את כלי התחבורה הקטן
מערכת ice |  1
קורקינטים (צילום מערכת אייס)
הסוף של הקורקינטים החשמליים באיר האורות? תושבי פריז ניגשו אמש (ראשון) להצביע בסוגייה הבוערת. בעוד המדינה בוערת בשל חוקי הפנסיה החדשים, בבירת צרפת הצביעו במשאל עם לגבי הקורקינטים החשמליים שעמדו במרכז המחלוקת לאחרונה.
המשאל מגיע לאחר שורה של אירועים טראגיים, בהם שלושה רוכבים נהרגו בעיר בשנה האחרונה בלבד, ולא פחות מ-459 נפצעו בתאונות הקשורות לקורקינטים חשמליים: עלייה חדה מהשנה הקודמת שגרמה ללא מעט לבקר את כלי התחבורה הקטן.

״זאת דרך קלה ואקולוגית להתנייד, וללא ספק זה לא גורם ליותר תאונות מאשר אופנועים או כלי רכב אחרים של נוסע בודד״. אמר הסטודנט ז׳אן סבסטיאן. בניגוד אליו, תושב העיר טוען אחרת: ״אני רואה על בסיס קבוע וכל הזמן תיירים רוכבים עליהם ברחבי פריז: אנשים שלרוב לא מודעים למה שהם עושים, לא שולטים בקורקינט ורוכבים על המדרכות״.
בינתיים, אן הילדגו, ראש עיריית פריז, הצהירה כי היא תומכת בעצירה השכרת הקורקינטים ברחבי העיר. ״לא מצאנו את הרגולציות הנכונות והאופנים הנכונים שיאפשרו להפחית את מספר התאונות״. התוצאות יתפרסמו במהלך היממה הנוכחית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה באמת
    שי 04/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר שנים אני שומע על הצעה כזאת או אחרת בקשר לקורקינטים והאופניים החשמליים ולבנתיים שום דבר לא קורה
    סגור