בעולם

היסטוריה: כתב אישום פלילי יוגש נגד טראמפ בפרשת כוכבת הפורנו

כצפוי הלילה חבר מושבעים החליט שיש להגיש כתב אישום פלילי נגד הנשיא לשעבר דונלד טראמפ ובפעם הראשונה בהיסטוריה האמריקנית. טראמפ צפוי להסגיר את עצמו ביום שלישי הקרוב לרשויות
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום shutterstock, unsplash)
לאחר מספר שבועות של הערות וספקולציות, הלילה חבר מושבעים בארה"ב החליט כי נגד נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, יוגש כתב אישום פלילי במסגרת פרשת כוכבת הפורנו סטורמי דניאלס, אשר לכאורה טראמפ שילם לה דמי שתיקה וזאת על מנת שהרומן ביניהם לא יגיע לידיעת הציבור וכך יהרוס את הקמפיין שלו לנשיאות.
מדובר כעת בפעם הראשונה שכתב אישום פלילי יוגש נגד נשיא לשעבר בארה"ב. טראמפ פרסם תגובה לא קצרה לאחר פרסום הידיעה וטען בה כי מדובר ברדיפה פוליטית ושהוא אינו אשם במקרה. כזכור לפני מספר שבועות טראמפ הודיע לתומכיו כי אם אכן יוגש נגדו כתב אישום הוא עדיין ירוץ לנשיאות בשנת 2024.
לצד זאת ובהתאם להערכות, טראמפ צפוי להסגיר את עצמו לרשויות ביום שלישי הקרוב ויגיע במסגרת זו לדיון בנושא כתב האישום. מה שיקרה לאחר כן טרם ידוע אך הסברה כי טראמפ ישהה במעצר היא מאד נמוכה.
לצד כתב האישום הנ"ל מעל ראשו של טראמפ מרחפות סכנות משפטיות נוספות, בהן כתבי אישום שעשויים להיות מוגשים בגין ניסיון להשפיע על תוצאות הבחירות בשנת 2020.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה