בעולם

גווינת' פאלטרו עומדת למשפט: "השאירה אותו עם נזק מוחי וברחה"

הכוכבת נתבעת ב-300,000 דולר על ידי אדם הטוען שהתנגשה בו בתאונת סקי ב-2016 וברחה, כשהיא מותירה אותו עם עם זעזוע מוח, צלעות שבורות ונזק מוחי קבוע. היום החל הדיון המשפטי
מערכת ice | 
גווינית' פאלטרו (צילום יח"צ חול TOUS)
גווינת' פאלטרו הגיעה היום (שלישי) לבית המשפט ביוטה, למשפט אזרחי בתביעה על תאונת סקי שארעה ב-2016. השחקנית וגורו הבריאות נכנסה לבית המשפט עם שומר ראש לדיון בתביעתו של ד"ר טרי סנדרסון, שמאשים אותה כי לפני 7 שנים היא התנגשה בו, לאחר שגלשה במדרון הסקי בפזיזות והשאירה אותו עם פגיעה מוחית טראומטית.
פאלטרו הגישה תביעה נגדית נגד סנדרסון וטוענת שהוא זה שבכלל התנגש בה באתר הנופש בדיר ואלי. כן התכחשה לטענתו המרכזית שנמלטה לאחר ההתרסקות.

הצהרות פתיחה משני הצדדים הוצגו בפני חבר המושבעים, שרובם הרימו את ידם במהלך תהליך הבחירה כשהשופט שאל אותם אם הם יודעים מי זו פאלטרו.
בעוד סנדרסון טוען שהאירוע הותיר אותו פצוע עם זעזוע מוח, צלעות שבורות ונזק מוחי קבוע, עורכי הדין של פאלטרו סיפרו סיפור כמעט הפוך לחלוטין. פאלטרו טוענת שסנדרסון היה מעליה במדרון כשהתנגש בה עם גופו.
עורכי הדין שלה טוענים גם שסנדרסון הודה כי התעוור חלקית לפני התאונה. סנדרסון ביקש במקור פיצויים בסך 3.1 מיליון דולר, אך שופט קבע שהוא אינו זכאי לפיצויים עונשיים, וקיצץ את הסכום שהוא רשאי לדרוש ביותר מ-90% ל-300 אלף דולר.
בתביעה הנגדית שלה, פאלטרו מבקשת רק פיצוי סמלי של 1 דולר והחזר הוצאות המשפט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה