תרבות ופנאי
אחרי הנרות הארוטיים: זו ההזיה החדשה של גווינת' פאלטרו
גווינת' פאלטרו ידועה כאחת שאוהבת פרובוקציות ולא מהססת להשתמש בטקטיקות שיווקיות משונות על מנת להשאיר את "goop", חברת הלייף סטייל האמריקאית שבבעלותה, כשיחה החמה ברשת.
Hi ! @Gwenythpaltrow Are you offering free samples??? #WAP ! pic.twitter.com/WxVbUdVPjR
— carine camargo (@carinecamargol) May 9, 2022
התגובות השליליות והטוקבקים הזועמים ברשת לא איחרו לבוא. רבים תהו על המחיר המופקע וחסר הפרופורציה והדגישו שאין בכוונתם לקנות את המוצר החדש והיקר. אך מסתבר שכל המהלך היה מתוכנן, כך לפחות גווינת' מיהרה להבהיר. בסרטון שפרסו בעמוד האינסטגרם הרשמי של החברה הבהירה פאלטרו שהמוצר הינו פיקטיבי וכי מעולם לא תוכנן לעמוד למכירה.
Gwenyth Paltrow really excelling herself here with the Diapér (note the accent) 💩
— Tim Gatt (@TimGatt) May 11, 2022
H/T @TaylorLorenz pic.twitter.com/qRwQe6CiN5
"אם המחיר עצבן אתכם זה טוב, כי כל המטרה הייתה לעצבן אתכם", פתחה הכוכבת והוסיפה: "חיתולים אינם מוצר יוקרתי ואינם צריכים לקבל מיסוי של מוצר יוקרתי". עוד הוסיפה כי חיתולים צריכים לקבל יחס של מוצר צריכה בסיסי ובמצב הנוכחי משפחות רבות לא יכולות להרשות לעצמן לרכוש מוצרי תינוקות בסיסים. לכן "goop" פותחים בקמפיין תרומות, שמטרתו היא תמיכה כלכלית באותן המשפחות. תרגיל מתוכנן מראש או לא, נראה שגווינת' פאלטרו תמשיך לעצבן את הקהל שלה ולמכור להם מוצרים תוך כדי.
עוד ב-
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה