בעולם

הותקפה על ידי קוף המחמד של השכן - ואוזנה נתלשה

אישה מאוקלהומה הותקפה על ידי קוף המחמד של שכנה ואוזנה נתלשה בחלקה. הקוף התוקפני אף תלש גושים משיערה של האישה וכל זה לעיניי השוטרים ההמומים
מערכת ice | 
הקוף שתקף (צילום צילום מסך טוויטר @wsvn)
קוף מחמד של שכן תקף אישה מאוקלהומה בחצר הקדמית שלה בסוף השבוע האחרון וכתוצאה מכך כמעט קרע את אוזנה בזמן שהוא תולש גושים משיערה.
בריטני פרקר סיפרה ל-KXII שהיא ישבה במרפסת הקדמית של ביתה ביום ראשון אחר הצהריים כשהקוף טיפס והגיע לעברה. "הוא קפץ מהמעקה שלי ופגע בדלת", אמרה פרקר.
הקוף, ששמו של בעליו לא פורסם, תלש חלק מידית הדלת לפני שפרקר הספיקה להתקשר לשירותי החירום והמשטרה הגיעה למקום.
ברגע שפרקר ראתה שהקוף נרגע ומתנהג כרגיל כלפי השוטרים שהגיעו, היא החליט לצאת החוצה עם בנה, אך לזה היא לא ציפתה. "הוא זחל במעלה הגב שלי, משך את השיער שלי ואז קרע את האוזן שלי לשניים", סיפרה.
פרקר נלקחה לבית החולים, שם טופלה בפציעותיה וקיבלה זריקה נגד כלבת. הקוף עצמו נעלם לשעות לאחר התקיפה עד שנמצא, נורה ונהרג.
מפקד משטרת דיקסון, טים דאנקן, אמר ל-KXII שהקריאה של פרקר לדווח על הגוף הייתה כל כך מוזרה שהמגיבים לא היו בטוחים ששמעו נכון. "זו אוקלהומה, זה קורה. אנחנו מקבלים שיחות של בעלי חיים כל הזמן", הסביר.
"מכיוון שהאישה נפצעה די קשה, אנחנו לוקחים את המידע למשרד התובע המחוזי, והם יקבלו החלטה סופית מה הם רוצים לעשות עם התיק הזה", אמר דאנקן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה