בעולם

זו הסיבה שמלון היוקרה עלול לאבד את הרישיון

במלון הייאט ריג'נסי היוקרתי במיאמי לא ידעו כיצד הופעת חג המולד תסבך את המלון כל כך. ההופעה, בה הופיעו מלכות דראג עורר סערה וכעת בפלורידה חוקרים ומאיימים בביטול רישיון מכירת האלכוהול של המלון
מערכת ice |  1
מלון הייאט במיאמי (צילום יחסי ציבור)
מלון יוקרתי במיאמי עלול לאבד את הרישיון למכור אלכוהול לאחר שהציג הופעת דראג לחג המולד כאשר ילדים היו בקהל, כך הודיע מושל פלורידה, רון דה סנטיס.
מחלקת העסקים והרגולציה המקצועית של פלורידה הזהירה את מלון הייאט ריג'נסי מיאמי מפני מתן אפשרות לילדים מתחת לגיל 16 להשתתף ב"מופע חג המולד של דראג קווין" ב-27 בדצמבר במרכז ג'יימס אל נייט שלה, על פי תלונה רשמית.

המלון החליט להמשיך עם ההופעה בכל מקרה ואף אפשר לקטינים להגיע כקהל בליווי של מבוגר. "לכן, המחלקה שוללת את רישיון המקום למכירה וצריכה של משקאות אלכוהוליים", נמסר בהודעה ממשרדו של המושל. "תוכן מיני מפורש אינו מתאים להצגה לילדים, והדבר מפר את החוק בפלורידה".
המלון טוען שהוא לא אשם בכך שאיפשר לילדים להיכנס למופע. אמיר בלאטנר, מנכ"ל המלון, מסר לניו יורק פוסט כי המלון היה אחראי רק על זיכיונות המזון והמשקאות של המקום לרמות היותו צמוד למלון היוקרה. "מרכז ג'יימס אל נייט, כולל תכנות וכרטוס, מנוהל על ידי מפעיל צד שלישי", אמר בלאטנר.
"אנו בוחנים תלונה זו ונטפל במצב ישירות מול המחלקה לעסקי ורגולציה מקצועית של המדינה כחלק מתהליך הבדיקה המנהלית". על פי התלונה, ההופעה – בראשה עומדות המתחרות במירוץ הדראג של רו פול, נינה ווסט וטריניטי דה טאק – הציגה אמנים על הבמה "לבושים בגדים בעלי רמיזות מיניות ואיברי מין נשיים תותבים".
בנוסף, על פי התלונה, מלכות הדראג קיימו אינטראקציה בלתי הולמת עם הקהל על ידי שפשוף השדיים התותבים על פניהם ופיותיהם של הקהל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הזויים!!!!
    אנצי! 03/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש מופעים שהם למבוגרים.אז מי המטומטם שבכל חג ייקח לשם מישהו אחר?! פשוט לא מבין,עד כדי כך האמריקאים הזויים!!!!
    סגור