תרבות ופנאי

מלכת דראג בת 25 התמוטטה ומתה על הבמה

ולנסיה פריים, כוכבת עולה ודמות משמעותית בקהילת להט"ב בפילדלפיה, בזמן שהנחתה את המופע שלה, כתוצאה ממחלת לב
מערכת ice | 
מלכת דראג מפילדלפיה, התמוטטה על הבמה באמצע ההופעה ומתה, מה שגרם לפרץ תמיכה במשפחתה. ולנסיה פריים הייתה רק בת 25, אבל כבר הייתה חלק משמעותי בסצנת הדראג של פילי, כשהתמוטטה על הבמה ב-12 בספטמבר. פריים הזדהתה כאישה טרנסית והכריזה על עצמה כ"דיוות מידות גדולות הרוקדת של פילדלפיה". היא הופיעה במועדון הלילה "טאבו", בזמן שהנחתה את המופע החי שלה, "פריים טיים", כשהטרגדיה התרחשה.

"אנחנו אבלים על אובדן של כוכבת מאוד זוהרת ועולה בקהילת ההופעות ואדם שתמיד הייה מלאת חיים וחיוביות", פרסם המקום באינסטגרם. "אנחנו נפרדים מוולנסיה פריים, אבל לא נשכח את האור שהבאת לבמה". החוקר הרפואי בפילדלפיה רשם את סיבת המוות של פריים כמחלת לב וסיווג את אופן המוות כגורמים טבעיים.
 
חבר של פריים כתב בפייסבוק, "היא הייתה כוכבת זוהרת ויפה, שחוסר האנוכיות והחביבות שלה, הורגשו על ידי כל אלה שבאו איתה במגע. אני מתאבל על חברית, אבל גם על האובדן שספגה הקהילה הגאה. היא הייתה השפעה מרכזית". טאבו הודיעה בטוויטר שהיא יארח מופע זיכרון בחינם לכבוד פריים ביום שני, כשאימה של מלכת הדראג אמורה להשתתף. עמוד GoFundMe גייס יותר מ-11,000 דולר עבור משפחתה של ולנסיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה