בעולם

למכירה: זוג מכנסיים בלויים עם קרע קטן באלפי דולרים

זוג מכנסיים אשר שימשו את הרב חיים קנייבסקי ז"ל במשך שנים הוצאו למכירה בבית מכירות פומביות בניו ג'רזי. בעקבות פרסום הדבר, בבית המכירות הפומביות הסירו את המכנסיים מהרשימה ויש מי שמאוכזב
מערכת ice |  3
הרב חיים קנייבסקי (צילום פלאש 90/ יעקב כהן)
כמה הייתם משלמים על זוג מכנסיים בלויים עם קרע קטן למטה? בבית המכירות הפומביות המנוהל על ידי Prime Judaica, בלייקווד, ניו ג'רזי, נדרשו לשאלה והעמידו למכירה פומבית זוג כזה של הרב המנוח, חיים קנייבסקי שנפטר לפני כמעט שנה בגיל 94.
במכירה הפומבית, שהייתה אמורה לצאת ב-1 במרץ, המחיר ההתחלתי של זוג המכנסיים היה אמור לעמוד על לא פחות מ-3,200 דולר. בעקבות פרסום באתר של ה-New York Post, החליטו בבית המכירות הפומביות להסיר את המכנסיים מהרשימה.

לזוג המכנסיים צורף מכתב בעברית החתום על ידי נכדו של הרב, גדליהו הוניגסברג, המאשר את אמיתות הבגד.
"אני הח"מ מעיד שהמכנסיים השחורות מס' 64 חברת שי שאול עם קרע למטה לבש זקני מרן רבינו הגר"ח קניבסקי זצ"ל תקופה ארוכה ובעיני זכיתי לראותו לבוש בזה" ועל החתום "נכדו גדליהו הוניגסברג".
יש שוק אספנים לא קטן לפריטים בבעלות רבנים נערצים, בדרך כלל כאלה בעלי משמעות קדושה, כמו כוסות קידוש המשמשות לאמירת ברכות ואביזרי טלית. טקסטים דתיים בבעלותו ובהערותיו של קנייבסקי נמכרו ב-2019 באלפי דולרים בעודו בחיים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אדם רע קנייבסקי
    מישהו 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא שווים גרוש אדם רע ואכזרי
    סגור
  • 2.
    אדם רע קנייבסקי
    מישהו 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא שווים גרוש אדם רע ואכזרי
    סגור
  • 1.
    עוד שלב בעבודה הזרה
    יצחק 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הקטע הזה של הסגידה לרבנים שמזמן גובלת בעבודה זרה. עכשיו מוכרים מכנסיים , גועל נפש! האם הרב הוא אלביס? מעניין של מי היה רעיון המכירה. תעשיית הקמעות של המגזר החרדי כבר מזמן עברה את קו הגבול, ברור שמצד ש"ס , שאין להם בעיה לשים תמונה של הרב עובדיה ומעליה לכתוב "בחרו ב ה' " , בחיאת זומזום ב ה'? אותו ה' שאמר "לא יהיו לך אלוהים אחרים על פניי", אז עכשיו מכנסיים ?! שאולי יביאו מזל למי שיקנה אותם. להקיא. אני אדם דתי שמזמן נמאס לו מכל הקרקס הזה. משתמשים בשמו של הבורא כאילו הוא עובד אצלם. תתחילו להרגע
    סגור