בעולם

ברכבת שירדה מהפסים היו יותר כימיקלים רעילים ממה שדווח

רכבת שהידרדרה מהפסים בארה"ב לפני כשבועיים הכילה כמויות גבוהות של כימיקלים רעילים. כעת, זמן קצר לאחר שהתושבים הורשו לחזור לבתיהם מתגלה כי כמויות הרעלים שעליהם דווח היא הרבה יותר גבוהה ממש שחשבו
מערכת ice | 
רכבת (צילום unsplash)
בתחילת חודש פברואר עיירה באזור פנסילבניה בארה"ב הזדעזעה לגלות שרכבת המלאה בכימיקלים רעילים הידרדרה באזורם וכי מאות תושבי המקום נדרשים לפנות את ביתם בהקדם האפשרי. כעת, מעל שבוע וחצי אחרי התקרית מתברר כי אותם קרונות הכילו כמות גדולה יותר של רעל ממה שדווח לתושבים.
על פי הדיווחים הראשונים, התברר כי הכימיקלים שנחשפו לאוויר ולאדמה עלולים להוות סכנה מידית עבור בני אדם. למשל, חשיפה לאחד הכימיקל שהיו על גבי הרכבת (אשר לרוב משומש בתרכובות ניקוי וקוסמטיקה) עלול לגרום נזק לעיניים, למערכת הנשימה, לעור ואף להביא להקאות, דם בשתן ועוד.
עם זאת, הכמויות המדויקות של הכימיקלים המסוכנים לא פורסמו לידיעת הציבור, אם כי ידוע שמדובר בכמויות גבוהות יותר ממה שדווח לתושבים זמן קצר לאחר התאונה.
רק בשבוע שעבר הותרו תושבי המקום לחזור לבתיהם, וזאת לאחר מספר בדיקות ודגימות העידו כי האוויר נקי בצורה מספקת כדי לאשר לתושבים לחזור. עם זאת, רבים העידו שבעלי חיים (בהם שועלים ותרנגולות) באזור חלו ואף מתו באזור שקרוב למקום התאונה.
בהתאם לכך תושבי האזור זועמים לאור המצב ועל כן הרשויות מנסות לבצע הסברה נרחבת ככל הניתן. דיווחים חדשים מטעם ABC העידו כי העיריות באזור יקיימו פגישות לכלל התושבים, כדי שאלו יוכלו לפנות לנציגים עם שאלות ודאגות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה