בעולם

כוכב הטיקטוק מת ברעידת האדמה בטורקיה?

ימים ספורים לאחר רעידת האדמה בטורקיה פורסם כי כוכב הטיקטוק הפופולרי מטורקיה, יאסין צ'נגיז, נספה באירועים הכואבים. האם מדובר בידיעה אמיתית או חזרתו של הטרנד הנוראי שהורג סלבס?
מערכת ice | 
רעידת האדמה בטורקיה (צילום רויטרס)
רעידת האדמה שהתרחשה בטורקיה לפני מספר ימים ממשיכה לגבות קורבנות רבים והדבר הביא לחזרתו של טרנד הטיקטוק במסגרתו אנשים מכריזים על כוכבים ומשפיענים כמתים. הכוכב שנפל קורבן לטרנד הנוראי הוא אושיית הטיקטוק יאסין צ'נגיז, המוכר בזכות ריקודי הבטן שלו.
@yasincengiz38 Sizce burası neresi🤔🤔😎#bygöbekshow #göbekshow#erciyes #londra🇬🇧 #kosova #pristine #sofiabulgaria🇧🇬 #bulgaristan #bulgariantiktok #LiveForTheChallenge #kayseriii #türkiyem🇹🇷🇹🇷🇹🇷 #38 #azerbaycan🇦🇿türkye🇹🇷tiktok #afrikaanstiktoks #hindistan #amerika🇺🇸 #almanya🇩🇪🦅 #bulgaristan🇧🇬❤️ #lübnan🇱🇧 #skibiridopdop ♬ original sound - Biser King

זמן קצר לאחר רעידת האדמה הרשת כבר מיהרה להספיד את הכוכב. פייק ניוז המדווחים שהוא הלך לעולמו, עם סרטוני הקדשה עצובים החלו להיות מופצים באפליקציה הפופולרית. עם זאת, התברר במהרה שצ'נגיז, שנולד וגדל באיסטנבול, חי ונושם לאחר שהעלה סרטון שלו רוקד והפריך את השמועות הלא מבוססות.
כאמור לא מדובר בטרנד חדש ולאחרונה הרבה כוכבים ברחבי העולם הוכרזו "מתים", כשבפועל המצב כמובן הפוך. הטרנד החל לעלות לאחר שילדים צילמו את הוריהם כשהם מספרים להם שהסלב האהוב עליהם, דוגמת בון ג'ובי והזמרת שר, הלך לעולמו במפתיע.
הטרנד הגיע לשיא (שלילי) לאחר שגם הבן של השחקנית אנג'לה באסט סיפר לאמו שקולגה שלה מסרטי הפנתר השחור, מייקל בי ג'ורדן, הלך לעולמו והעלה את הסרטון לרשתות. הסרטון צבר לא מעט תגובות שליליות על חוסר האחריות של הנער לאור העובדה שרק לפני שנתיים ההפקה שקלה את השחקן הראשי צ'דוויק בוזמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה