בעולם

שוחרר לאחר שהיכה והרעיב בחורה שיצאה איתו לדייט מבאמבל

החלטה תמוהה של בית המשפט בטקסס: צעיר בן 21 שתקף מינית, כלא והרעיב לחמישה ימים צעירה שהכיר באפליקציה, שוחרר בערבות של 50 אלף דולר למעצר בית
מערכת ice | 
אפליקציית באמבל (צילום באמבל)
גבר מטקסס שהואשם בחטיפה, תקיפה מינית והכאת בחורה שהכיר באפליקציית באמבל, שוחרר מהכלא בערבות של 50,000 דולר.
החשוד, זאקרי מילס שוחרר דווקא כשעולים פרטים חדשים ומחרידים על מעשיו לכאורה. מסמכי בית המשפט חושפים כי האיש תקף את קורבנו לכאורה על ידי נשיכת פניה והיכה אותה במברג. לפי הניו יורק פוסט המפגש בין מילס לאישה החל בערב חג המולד, כשהשניים התאימו באפליקציית ההיכרויות. הוא אסף אותה מביתה ולקח אותה לדירתו ביוסטון.

היא סיפרה למשטרה שהוא ניסה לקיים איתה יחסי מין מיד כשהם הגיעו. כשהיא סירבה, הוא התחיל להכות בה באגרופו ובמברג ולנשוך את פניה וצווארה. הצעיר בן ה-21 סירב לתת לה לעזוב, תקף אותה מינית והרעיב אותה במשך ימים.
חמישה ימים לאחר מכן, האישה הצליחה להימלט מדירתו, כשהוא עזב אותה באופן זמני, ורצה אל השכן לבקש עזרה. הקורבן מתאוששת מחבלות קשות בעיניה, סימני נשיכה, חתכים בגרונה ובאף וחבלות ברוב גופה.
מילס נעצר יום לאחר בריחתה. הוא מואשם בחטיפה בנסיבות מחמירות מדרגה ראשונה. על פי תנאי הערבות שלו, החשוד נמצא במעצר בית 24 שעות ביממה ויכול לצאת רק כדי להגיע לבית המשפט, לקנות מצרכים ולהיפגש עם עורך דינו. הוא גם לא יכול להיות בטווח של 60 מטר מהמקום שבו הקורבן עובדת או גרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה