בעולם

סנטה קלאוס רוסס בגז פלפל בטמבוריה - ונעצר

בסדרה של אירועים ביזאריים, אדם הלבוש מכף רגל ועד ראש בבגדי סנטה קלאוס, עורר מהומה קלה בחנות כלי עבודה, אך למרות שהתבקש לעזוב את המקום מספר פעמים, האיש האלמוני סירב
מערכת ice | 
סנטה קלאוס
לא בכל יום רואים את סנטה קלאוס בחנות כלי עבודה. אבל אתם יודעים מה סביר אפילו פחות? לראות את סנטה נאבק עם שוטרים בחנות כלי עבדוה לפני שרוסס בגז פלפל, נעצר ואז סולק משם באמבולנס. זה בדיוק מה שהלקוחות ההמומים זכו לראות בחנות של Bunnings Warehouse - רשת טמבוריות אוסטרלית, בעיר פרנקסטון.
בסדרה של אירועים ביזארים, אדם הלבוש מכף רגל ועד ראש בבגדי סנטה קלאוס, עורר מהומה קלה בחנות כלי עבודה, אך למרות שהתבקש לעזוב את המקום מספר פעמים, האיש האלמוני סירב וכתוצאה מכך כוחות המשטרה נאלצו להגיע לזירת האירוע. משטרת מחוז ויקטוריה מסרה בהצהרה: "המשטרה הוזעקה לבית עסק ברחוב מקמהונס, פרנקסטון בסביבות השעה 13:00, לאחר דיווחים על אדם שהפר את הסדר במקום. האיש התבקש לעזוב על ידי הצוות אך סירב".
ההצהרה נמשכה: "השוטרים נאלצו ללוות את האיש מהמקום, אבל הוא התנגד ותקף אותם, מה שגרם לשוטרים לרסס אותו בגז פלפל ולרתק אותו לקרקע. מאוחר יותר הוא התמוטט ונזקק לטיפול על ידי פרמדיקים, שבחרו להעביר אותו לבית החולים פרנקסטון".
בונינגס פרנקסטון אישרה שהסנטה הבעייתי הוא לא עובד החנות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה