בעולם

סערה במונדיאל: עיתונאי נוסף מת בפתאומיות

עיתונאי קטארי מצא את מותו במהלך המונדיאל, זאת יממה לאחר פרסום דבר מותו של העיתונאי האמריקאי גרנט וול
מערכת ice | 
מונדיאל 2022 (צילום freepik, shutterstock)
חאליד אל-מיסלם, צלם הטלוויזיה של ערוץ הטלוויזיה "אל-קאס" הקטארי, מת "בפתאומיות" בזמן שדיווח על הגביע העולם בכדורגל. "אנו מאמינים ברחמיו ובסלחנות של אללה עבורו, ושולחים את תנחומינו העמוקים למשפחתו. כולנו של אללה ואליו אנו חוזרים", נכתב בהודעה שפורסמה אמש (רשון) מטעם התחנה.
סיבת המוות של אל-מיסלם, יליד קטאר, טרם פורסמה. למעשה למעט ההודעה של התחנה שפורסמה בעמוד האינסטגרם והודעה נוספת וקצרה בזמן שידורי הערוץ, לא נאמר דבר מטעם "אל-קאס".
מדובר במקרה המוות הפתאומי השני של עיתונאי מאז תחילת משחקי המונדיאל. רק לפני יומיים גרנט וול, מעיתונאי הכדורגל המובילים בארה"ב, מצא את מותו אחרי שהתמוטט במהלך המשחק בין ארגנטינה להולנד בתחומי אצטדיון לוסייל. הוא הובהל לבית החולים בעיר, אך הרופאים לא הצליחו לייצב את מצבו והוא הלך לעולמו כשהוא בן 48 בלבד.
בימים שלאחר מותו של וול והדיווחים מתחילים להגיע. ג'ון גלנסי, עיתונאי 'הטיימס', שיתף תיעוד של האירועים וחשף את העובדה שלא היה דפיברילטור באזור כשוול התמוטט. גלנסי מתאר את ההלם שלו ושל אחרים כשאנשי הרופאה החלו לבצע את פעולות ההחייאה בוול: "הסימן הגרוע ביותר היה שהם המשיכו והמשיכו. בסופו של דבר הגיעה אלונקה והם לקחו אותו משם. הפנים שלו היו מכוסות. כולנו הבנו. רק כמה דקות לפני כן הוא כתב על המשחק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה