בעולם

טרגדיה בדיסנילנד: מה גרם למנהל ביה"ס לקפוץ אל מותו?

כריסטופר כריסטנסן, שהיה מנהל בתי הספר היסודיים של הנטינגטון ביץ' במשך 22 שנים, פרסם עם מותו פוסט בפייסבוק ובו חשף את הסיבה לבחירתו לשים קץ לחייו
מערכת ice | 
דיסני (צילום pexels)
אדם שקפץ אל מותו בדיסנילנד, מנהל בית ספר שבא לבית המשפט ביום שני בגין סיכון ילדים וטענות על סוללה - שאותם פוצץ במכתב התאבדות ברשתות החברתיות.
הקופץ זוהה על ידי הרשויות בתור כריסטופר כריסטנסן, בן 51, שהיה מנהל בתי הספר היסודיים של הנטינגטון ביץ' במשך 22 שנים, כך דיווח ה"לוס אנג'לס דיילי ניוז". רישומי בית המשפט מראים שהוא היה אמור להגיע לבית המשפט לדיון בוועידת קדם משפט ביום שני בגין שני האישומים בעבירות שאותן האשים ישירות בהתאבדותו בפוסט ארוך בפייסבוק רגע לפני שהוא זינק מחניון "מיקי וחברים".
"אני שונא כשאנשים עוזבים את  העולם עם כל כך הרבה שאלות ללא מענה. אז, אני מקווה שזה מספק קצת תובנה ופרספקטיבה", אמר "מנהל השנה" החד-פעמי הגאה לחבריו בפייסבוק בנימה רגועה.
בפוסט, הוא הכיר לחברים את "אשתי, מרלנה", וכתב: "כן, שמעת אותי נכון. רובכם לא יודעים את זה אבל התחתנו באופן פרטי לפני 3 וחצי שנים. מרלנה ואני אוהבים ומעריצים אחד את השני והיחסים שלנו היו מדהימים... עד לאחרונה", כתב לצד תמונות שלהם ביום חתונתם.
"עם זאת, מעולם בחילופי הדברים האלה לא פגעתי, סטרתי או פגעתי במרלנה בשום אופן. אף פעם לא נגעתי בבנות (אף פעם לא נגעתי ולעולם לא אגע)", הדגיש ואמר שהוא אוהב את הבנות "כמו שלי".
"למרבה הצער, הכעס של מרלנה השתלט עליה באותו לילה והיא התקשרה למשטרה, שהכניסה אותי לכלא באותו לילה. כן אני! אדם שלא פגע או פגע באיש בחייו!" הוא כתב.
הוא טען שאשת סודו "באמת מתחרטת על השיחה הזו, כי אירועי הלילה ההוא פרמו לחלוטין את חיינו של שנינו. אני על סף אובדן עבודתי, מכיוון שאני יוצא לחופשה מנהלית עד שהתיק שלי 'ייפתר'", כתב על המקרה, שרשומות בית המשפט מלמדות כי הוא הודה בחפותו במשפטו ב-22 בנובמבר.
"עם זאת, המערכת המשפטית לקויה ביותר (במיוחד נגד גברים/אבות) וזה מחליא כמה מהר ובקלות ניתן לזרוק אדם חף מפשע לכלא על סמך אפס ראיות או הוכחות!".
"אז, הנה אני... כותב את הפוסט האחרון שלי ב-FB לכולכם", הוא כתב.
"למרבה הצער, לפני שבועיים היא ואני נקלענו לוויכוח סוער בבית מול הבנות", הסביר והודה כי "המזג התלקח והחליפו מילים חזקות. אני צריך שכולכם תדעו שאדם עדין, אדיב, אוהב וטוב באמת נהרס בלילה אומלל אחד. זה באמת מצער! זה לא אני! זה לא משהו שאי פעם חשבתי שיקרה לי", כתב.
החתימה שלו כללה מחווה נוגעת ללב ל"21+ השנים האחרונות" שבמהלכן הוא "באמת אהב לחנך ולהוביל אלפי תלמידים ומשפחות כמנהל" במחוז בית הספר Fountain Valley.
"אנא זכרו אותי על כל הטוב שהבאתי לעולם החינוך", התחנן, תוך שהוא מודה גם לחברי המוזיקאים שהופיעו לצידו "במהלך 30 השנים האחרונות".
"יש עוד כל כך הרבה שאני רוצה לומר, אבל אני מתכוון לבלות את שארית היום ביצירת קשר עם הקרובים אליי כדי להודיע ​​להם כמה אני אוהב אותם", כתב.
"זו לא דרך אידיאלית לצאת החוצה, אבל לפחות יש לי הזדמנות לומר כמה מילים אחרונות לאלה שאני אוהב ומעריץ", אמר כריסטנסן, שהיה לו שלושה ילדים בוגרים ממערכת יחסים קודמת וכן שלושה ילדים חורגים, לפי ה-L.A. Daily News.
"תשמור על כולם. בבקשה, בבקשה, בבקשה תהיו אדיבים אחד לשני! התייחסו זה לזה באדיבות ובחן", כתב.
"יש יותר מדי כעס בעולם ואנשים צריכים להתחיל להתייחס אחד לשני טוב יותר. מה ששיתפתי אתכם למעלה הוא דוגמה מצוינת לאופן שבו "כעס" יכול באמת להיות בעל השפעות ארוכות טווח ומזיקות ביותר על חייו של אדם", הוא סיים את הפתק הטראגי.
המעשים לכאורה התרחשו ב-15 בנובמבר, וכריסטנסן הפקיד ערבות של 10,000 דולר ושוחרר ב-17 בנובמבר. לאחר מכן הוא הודה בחפותו בסכנת סיכון ילדים ופגיעה במהלך משפטו ב-22 בנובמבר.
"הלב שלנו כל כך שבור. אנחנו אוהבים אותך, מר C ואנחנו נתגעגע אליך מאוד", נכתב ב-PTA של בית הספר בתחילת יום שני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה