בעולם

טרגדיה בקריביים: התינוקת טבעה למוות, אמה במצב אנוש

אסון במשפחת שליחי חב"ד באיי הבתולה: במהלך שייט החליקה תינוקת 4 חודשים למים וטבעה למוות. אמה שזינקה להציל אותה נמשתה במצב קשה
מערכת ice | 
צילום מתוך הפייסבוק של המשפחה (צילום פייסבוק)
אסון אירע ביום רביעי השבוע בחופי איי הבתולה: תינוקת ישראלית בת 4 חודשים בלבד טבעה למוות, ואמה שזינקה למים להציל אותה, נמשתה במצב קשה.
מדובר במשפחה של שליחי חב"ד בסנט תומאס, בני הזוג הרב אשר פדרמן והרבנית הניה פדרמן, אשר היו ככל הנראה בשייט. התינוקת שעטרנא החליקה למים, ואמה באופן אינסטינקטיבי קפצה מיד למים בניסיון להציל את בתה. למרבה הצער, התינוקת נמשתה מהמים ללא רוח חיים. האם שלא הצליחה להיחלץ טבעה גם היא, ועוברי אורח הצליחו למשות אותה אך היא היתה מחוסרת הכרה.

כוחות ההצלה שהגיעו למקום ביצעו באם פעולות החייאה, והיא הוטסה בטיסת חירום למרכז הרפואי הקרוב במיאמי, שם היא מאושפזת במצב קשה. משפחתה ביקשה להתפלל עבורה.
 
נסיבות הטביעה של התינוקת עדיין נחקרות על ידי המשטרה המקומית, שאספה נתונים מהמצלמות באזור. לפי הפרסומים בארה"ב נבדקת גם אפשרות לרקע פלילי. הטביעה התרחשה בחוף מוכר שבו יש תנועת אנשים רבה עם חנויות, מסעדות, סירות להשכרה גם דירות נופש.
בני המשפחה ההמומים של בני הזוג מסרבים להאמין לאסון שנפל עליהם. למשפחת פדרמן יש עוד 12 ילדים, מגיל שנה ועד 17. הרב אשר פדרמן התראיין ל- Ynet טרם האסון בראיון שאמור להתפרסם בשבוע הבא, וסיפר על הקהילה היהודית באי סנט תומאס ועל עבודתם של השליחים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה