בעולם

הוציא סכום עתק על טיסה פרטית לאריות, וזו הסיבה

מדובר במבצע התרמה וחילוץ מרשים בהיקף עלות של 50 אלף דולר. המטרה: להטיס גורי אריות לארה"ב כולל שירות VIP וליווי של וטרינר ומלווה
מערכת ice |  1
אריות (צילום פייסבוק)
ארבעה גורי אריות שחולצו מאוקראינה מוטסים במטוס פרטי לארצות הברית. אנדי סבין - מנהל מפעל זיקוק המתכות בניו יורק שהוא גם נשיא מועצת המנהלים של מוזיאון הטבע של סאות' פורק - הרים 50,000 דולר כדי להציל את תינוקות האריות. הגורים המטושטשים יגיעו לאמריקה באמצעות Gulfsteam G650 יוקרתי, ולאחר מכן יועברו לביתם החדש במקלט לבעלי חיים במינסוטה.
סאבין הוזעק למצוקת בעלי החיים על ידי הקרן הבינלאומית לרווחת בעלי חיים, שגם מכניסה 50,000 דולר, והוא דאג לפלקג'ט להציע 40,000 דולר של שירותים כדי להחזיר את הגורים, פראדה, טאראס, סטפניה ולסיה, בבטחה לאמריקה. לסבין כבר יש יותר מ-14 מינים שונים על שמו, כולל דו-חי פרואני, צפרדע הזכוכית של סבין.
"אלה ארבעה גורי אריות", הסביר סבין, שהוא פעיל למען בעלי חיים בסכנת הכחדה. "הם הוחרמו באודסה", וככל הנראה הגורים הוצעו למכירה שלא כדין.
"הם בני חודשיים", אמר סבין, והוסיף כי בעלי החיים "לא יכולים להטיס מטען בגלל הטמפרטורה". כדי לעזור להם לעשות את המסע בבטחה, הוא הזעיק את Flexjet. החברה אמרה לסבין שהם יכולים לשנע את האריות כל עוד הם נכנסים ל"ארגזים רטובים", מה שימנע מכל תאונות בדרך עלולה לגרום לבלגן של מטוס היוקרה.
הטיסה תישא את המטען החמוד, בתוספת וטרינר ומלווה, אנה קובילרז מהקרן הפולנית האמריקאית של קונטיקט, שהתנדבה באוקראינה בזמן החילוץ השבוע והסכימה לעזור. הגורים נבדקים כעת בגן חיות בפולין לפני הרפתקת המטוס הפרטי שלהם. אנחנו שומעים שהם יפנו לשיקגו ואז יועברו ב"מכונית מחוממת" אל מקלט שנמצא 40 דקות מחוץ לערי התאומות.
אמר מקור לגורים, "הם יטפסו למטוס הפרטי המפואר ביותר שקיים כרגע בשוק עם דיילת משלהם". הסילון מגיע עם מערכת בידור משלו בטיסה, מכונת אספרסו ו-Wi-Fi, בין היתר.
יחד עם סאבין, המבצע נמצא בפיקוח של מפקח תוכנית IFAW A.J. קיידי ומנהלת התגובה לאסונות שאנון וולאטיס, בתוספת שרה ריילי של Flexjet וג'ים טדאו שעזרו לארגן את הטיול, נאמר לנו.
סבין, ראש ארגון השימור השמרני Conserve America, סייע במשברים של בעלי חיים שנבעו מהוריקן דוריאן ומלחמות בלוב ובאוקראינה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חיות במקום ילדים
    דורון 11/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא עדיף להטיס ילדים ואנשים במקום חיות ולהצילם?
    סגור