בעולם

הבריחו מת' באמצעות אמזון במסווה של אבני חן

אמזון חוברת לאחרונה לרשות ההגירה והמכס בארה"ב, לאחר מספר מקרים בהם התגלו בחבילות כמויות גדולות של סם המת', ולאחר מספר אירועים במהלך השנים בהן מרכזי אחסון של החברה היוו מוקד להברחת סמים
מערכת ice | 
אמזון (צילום shutterstock)
חברת הענק 'אמזון' עובדת בתקופה האחרונה בשיתוף עם רשות ההגירה והמכס האמריקאית כדיי לחקור מספר מקרים במסגרתם הוברח הסם מת' בחבילות בינלאומיות של אמזון תחת מסווה של אבני חן המיועדות לעיטור הבית והגינה. 
החקירה החלה עם צו חיפוש שיועד עבור חבילה שנמצאה במרכז מיון של אמזון בסן דייגו, אשר קוטלגה על ידי המוכר בתור "אבני חן" וזאת לאחר שחוקרים חשדו בכך שיש בה בעצם סמים. לאחר חקירה מאומצת, אמזון והרשות גילו לפחות חמש משתמשים שעשו שימוש בפלטפורמת הקמעונאות כדיי לשלח סמים בכל העולם ובכמות עצומה.
עד כה, המשטרה החרימה שתי חבילות שהגיעו ממשתמשים חשודים, שהכילו כמות גדולה של סמים. חבילה אחת הוחרמה בגבול של קנטקי לפני שהצליחה להגיע לאוסטרליה ובה היו חמישה ק"ג של מת'. שלושה ימים לאחר מכן, בליל כל הקדושים, עוכבה חבילה נוספת במישיגן שהכילה אבנים שיועדו לכאורה עבור צעצוע לילדים בהיקף של שישה ק"ג. 
כשבוע לאחר מכן, כלב משטרתי בשם "בלו" עלה על חבילה נוספת שעלולה להכיל סמים ועל פי מגזים 'פורבס' מתברר כי זו החבילה שהרשות מחכה לפתוח לפי צו משפטי. כמו כן, בעת זו טרם הצליחו להגיע למקור של החבילות הללו או לחשודים ספציפיים. 
מדובר בתופעה דיי מוכרת. מקרה חריג שכזה התקיים גם בשנת 2020 כאשר אישה מקליפורניה מצאה בחבילה שהזמינה אוקסיקודון ומורפיום. בשנה שעברה בהודו בכירים באמזון זומנו לחקירה לאור העובדה שמרכז השילוח באזורם היה מוקד להברחת אלף ק"ג של קנאביס בהסוואה של עלי סטיביה (מהם מכינים ממתיק מלאכותי).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה