בעולם

מחריד: אישה נחטפה ונאנסה "כנקמה למען פלסטין"

אישה יהודייה נחטפה ונאנסה בפריז על ידי גבר שטען בחקירתו שעשה זאת "למען פלסטין". בנוסף לכך הגבר איים על משפחתה של האישה בהודעות 
מערכת ice |  2
אנטישמיות בעולם (צילום shutterstock)
גבר צרפתי בן 32 נעצר בחשד לחטיפה, אונס ואיומים על חייה של אישה יהודייה בפריז. בצרפת מדווחים שהאישה הודיעה לאמה שהיא מוחזקת בשבי בדירה של גבר שפגשה רק לפני שבוע. בחקירת הגבר במשטרה הצרפתית הוא הודעה כי: "המעשים בוצעו כנקמה למען פלסטין."
 
על פי משטרת צרפת, הגבר שלח הודעות לאישה היהודייה ואיים עליה ועל משפחתה. לדוגמה: "בהצלחה, לעולם לא תמצאי את בתך, לעולם לא תראי אותה שוב, אני אזנה את בתך". הוא גם שלח הודעה דומה לחבר לשעבר של האישה, והסביר לו שהוא רוצה "לנקום את נקמת פלסטין".
בסופו של דבר, כוח מיוחד של משטרת נאנטר פרץ לדירה בה הוחזקה האישה היהודייה לאחר שהמשא ומתן עם הגבר כשל. הכוח חילץ את האישה כשהיא בריאה ושלמה. כעת, הוא עצור בחשד להחזקה בניגוד לרצון, שימוש בסמים ואיום ברצח ממניעים דתיים.
מקרי השנאה והאלימות בכל אירופה עלו מאז שפרצה מלחמת חרבות ברזל, במיוחד נגד הקהילה היהודית. על פי הערכות, המשלחת הישראלית לאירוויזיון צפויה להיות מתוגברת באבטחה גדולה יותר באופן משמעותי, אל מאמץ זה הצטרף גם איגוד השידור האירופאי שאחראי על תחרות הזמר הגדולה בעולם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    השמאל בארץ מחריד ומתריד יותר. (ל"ת)
    משקיף 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 1.
    רציתם להיות הומנים אבל בחרתם בזן שיטרוף את מדינותיכם (ל"ת)
    אבי 04/2024/24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור