רכילות עסקית

גב ים בעסקה משמעותית עם חברת הייטק בינלאומית: אלו הפרטים

חברת "גב-ים" הודיעה על עסקת שכירות חדשה עם חברת טכנולוגיה בינלאומית העונה לשם "TIER1". אבי יעקובוביץ, מנכ"ל החברה: "גב-ים חתמה על עסקת שכירות משמעותית נוספת עם חברת טכנולוגיה בינלאומית מובילה לשכירות שטח נוסף בהיקף של כ-10,000 מ"ר"
מערכת ice | 
אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים (צילום vecteezy, אלדד רפאלי)
אתמול (שלישי), הודיעה חברת "גב ים", חברת הנדל"ן המניב, על עסקה מוצלחת עם "TIER1", חברת הטכנולוגיה הבינלאומית. אותו הישג, כולל חתימה של השתיים על עסקת שכירות של שטח של כ-10,000 מ"ר עילי. מלבד זאת, מסרה החברה, כי היא עתידה לשכור את כל שטחי הבניין החמישי בפארק גב-ים אשר ממוקם ברחובות, אשר שטחו הינו כ-25 אלף מ"ר עילי.
חברת "גב ים" עתידה להתרחב בתחום זה ותשכור שטח נוסף של כ- 40 אלף מ"ר, מתוכם כ-25 אלף מ"ר עילי, למשך 10 שנים. אותה עסקה מוצלחת, עומדת על כ-185 מיליון שקל, פעולה שתעלה באופן משמעותי את הכנסות החברה.
אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים התייחס להישג החברה: "בצל המלחמה המתמשכת, גב-ים חתמה על עסקת שכירות משמעותית נוספת עם חברת טכנולוגיה בינלאומית מובילה לשכירות שטח נוסף בהיקף של כ-10,000 מ"ר עילי, המשלימה את עסקת השכירות של אותה חברה לכלל שטחי הבניין החמישי בפארק גב-ים רחובות, אותו מקימה גב-ים בשטח כולל של כ-25 אלף מ"ר עילי וכ-15 אלף מ"ר תת-קרקעי".
כזכור, החודש פרסמה חברת "גב ים" את התוצאות הכספיות העולות מדוחות הרבעון השלישי ומתשעת החודשים של שנת 2023. על פי הנתונים, ניתן להבחין בהישגים רבים, בין היתר בפרויקטי השקעה רבים אשר עתידים להוסיף להכנסות החברה כ-380 מיליון שקל בשנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה