רכילות עסקית

מה עשו השף עומר מילר ושני מנכ"לים בפארק קרסו למדע?

בזמן שעם ישראל יצא בהמוניו לטיול ולתור ברחבי הארץ, נפגשו בפארק קרסו למדע בבאר שבע שני מנכ"לים בכירים ושף מוכר. מדובר במפגש של זאב מילר מנכ"ל קרן יק"א, ד"ר נצח פרביאש מנכ"ל פארק קרסו והשף המפורסם עומר מילר שהוא גם בנו של זאב
מערכת ice | 
עומר מילר, אביו ופרביאש (צילום רון מלמד)

יום שלישי האחרון, (3.10.23) חול המועד סוכות, עם ישראל יוצא בהמוניו לטיול ולתור את הארץ אבל בפארק קרסו למדע בבאר שבע מתקיים מפגש צמרת יוצא דופן ומיוחד במינו: שני מנכ"לים בכירים ושף מוכר. מדובר במפגש משולש של זאב מילר – מנכ"ל קרן יק"א, ד"ר נצח פרביאש – מנכ"ל פארק קרסו למדע והשף המוכר – עומר מילר – שהוא גם במקרה בנו של זאב.


השלושה נפגשו בפארק קרסו למדע במסגרת פסטיבל "מדלעת" - כשמדע ודלעת נפגשים, אשר התקיים בחול המועד סוכות האחרון וזכה להצלחה מסחררת. במסגרת הפסטיבל התארח השף עומר מילר לעמדת פופ מיוחדת ובה הוא הכין לביבות דלעת טעימות, כדורי פלאפל דלעת מפתיעים ומוס שוקולד על טהרת הדלעת.

השלושה לא רק נהנו מהאוכל הטעים של השף ומפסטיבל מדלעת (המתקיים עד מחר, חמישי, 5.10) אלא יצאו בנוסף לסייר בשטחי המוזיאון בתערוכת החלל המרהיבה ובפרויקט הדגל המודפס בתלת ממד הגדול בעולם אשר שבר שיא גינס עולמי ממש לפני כשבוע. השלושה לא שכחו לתעד את מפגש הצמרת שלהם בשלל תמונות וצילומים. תראו בעצמכם.   

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה