רכילות עסקית

בצל ההישג של נבחרת ישראל בטניס; "רב בריח" נותנת חסות

נבחרת ישראל בטניס הביאה השבוע כבוד גדול למדינה לאחר שניצחה את יפן בשלב הבתים של גביע דיוויס. קבוצת "רב בריח" נתנה חסות למשחק המוצלח ובעלי החברה אף הגיע לצפות ולעודד את המתחרים
מערכת ice | 
נבחרת ישראל בטניס (צילום יחצ)
קבוצת "רב בריח", בהובלת היו"ר והבעלים שמואל דונרשטיין, ממשיכה לתת רוח גבית ותמיכה בספורט הישראלי. הפעם החברה נתנה חסות למשחק של נבחרת ישראל בטניס נגד יפן בגביע דיוויס.
למשחק הגיעו שמואל דונרשטיין יו"ר ובעלי החברה, לצד ליאור דונרשטיין סמנכ"ל רכש ושרשרת אספקה בקבוצה. יחד הם זכו לצפות בניצחון והישג אדיר במסגרת המשחק של הבית הראשון והעפלת הנבחרת הישראלית לשלב הבא.
דונרשטיין מסר: "כחברה מובילה, שערכי המצוינות וההישגיות הן נר לרגליה, אנו שמחים להמשיך לתת רוח גבית ותמיכה בספורט הישראלי".
לצד תרומתה לספורט הישראלי, לאחרונה החברה השיקה קמפיין חדש שמיועד לתלמידי בית הספר ברחבי הארץ. קבוצת רב-בריח זיהתה את הצורך בלוקרים חכמים בסביבה היומיומית של בני הנוער והצבתם במרחב של בתי הספר. 
 
כחלק מהמלך השיווקי הכולל, רב בריח השיקה בימים אלו  קמפיין חדש הפונה לקהל היעד בהובלת הטיק-טוקרים המובילים נויה גבאי, יואב דגני, ליאן רומנו ושחר טבוך. בקמפיין החדש הושקעו כ-300,000 שקל והוא יעלה בפריסה ברשת החברתיות וקידומי דיגיטל וסושיאל בהובלת משרד פרסום TEENK.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה