רכילות עסקית

כוכבי "ארץ נהדרת" בפגישה מפתיעה: על מי נאסר לדבר?

בסינמה סיטי גלילות נערכה השקה חגיגית לסרט האנימציה החדש ״מבצע קוקוריקו״. כוכבי ״ארץ נהדרת״ שני כהן, ערן זרחוביץ' הגיעו כמו גם דביר בנדק, אבי נוסבאום ומשה אשכנזי, עליו נאסר לדבר למשך חודש בשל ניתוח
מערכת ice | 
אבי נוסבאום שני כהן וערן זרחוביץ (צילום דרור סיתהכל)
בדרך כלל, אנחנו רגילים לראות את כוכבי ארץ נהדרת נמצאים יחד על המסך, לא משנה באיזו עונה של תכנית הסאטירה הוותיקה של קשת 12, אבל שלושה מהם התקבצו בסינמה סיטי גלילות להשקה חגיגית לסרט האנימציה החדש ״מבצע קוקוריקו״ בהפצת פילמהאוס, שיגיע ב-3.8 לבתי הקולנוע.
בין הסלבס שבאו עם הילדים ונהנו מבילוי לכל המשפחה בימי החופש וגם מהמזגנים של אולמות הקולנוע ובמזג האוויר הקיצי של חום יולי אוגוסט, נרשם כמובן מפגש של כוכבי ״ארץ נהדרת״ שני כהן, ערן זרחוביץ וגם הגיעו דביר בנדק, אבי נוסבאום ומשה אשכנזי.

לגבי האחרון, רק לפני שבוע, משה אשכנזי עדכן את עוקביו על ביטול ההופעות והניתוח: ״אתמול נותחתי באסותא והוציאו לי את היבלת ממיתרי הקול, זה קורה לאומנים ומורים ואנשים שמשתמשים הרבה בקול. נגזר עליי לא לדבר בחודש הקרוב, אני יכול רק לכתוב אז הופעותיי באוגוטס בוטלו".

צילום: דרור סיתהכל
כוכבי ארץ נהדרת מבחינתם חזרו גם הם לפעילות בשבוע האחרון אחרי הפסקה ארוכה לפרק קצר מיוחד בעקבות האירועים במדינה על רקע החקיקה לביטול עילת הסבירות שהעבירה הכנסת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה