רכילות עסקית

ברלוסקוני והצוואה המטורפת: כמה קיבלה זוגתו בת ה-33?

מתברר שמרתה פאסינה, שהייתה זוגתו של ראש ממשלת איטליה לשעבר, שהלך לעולמו בחודש שעבר, קיבלה 100 מיליון יורו בדיוק כמו אחיו פאולו
מערכת ice | 
סילביו ברלוסקוני (צילום פייסבוק/ סילביו ברלוסקוני)
עד כמה שווה להיות חברה של ראש ממשלה? תשאלו את מרתה פאסינה, זוגתו של ראש ממשלת איטליה לשעבר, סילביו ברלוסקוני - שנפטר לפני כחודש והותיר לה סכום נאה של 100 מיליון יורו.
מלבד פאסינה בת ה-33 שהרוויחה בגדול, האימפריה העסקית של ברלוסקוני מוערכת ביותר בכ-8.5 מיליארד יורו, 100 מיליון יורו קיבל גם אחיו, פאולו, ו-30 מיליון יורו למרצ'לו דלוטרי - חבר פרלמנט לשעבר במפלגתו של ברלסקוני Forza Italia שריצה עונש מאסר בגין קשריו עם המאפיה.

מרינה ופייר סילביו - ילדיו מאשתו הראשונה, קרלה אלווירה דל'אוגליו - יחזיקו בנתח משולב של 53% בחברת Fininvest, לפי פרטי הצוואה שפורסמו בתקשורת האיטלקית.  ברלוסקוני כתב את צוואתו ביד על פנקס צהוב המסומן בנייר המכתבים של אחוזתו ליד מילאנו - וילה סן מרטינו - וחתם עליה ב-2 באוקטובר אשתקד, שבועות לפני חזרת Forza Italia לממשלה בקואליציה בראשות "אחי איטליה" של ג'ורג'יה מלוני. 
ההחלטה בנוגע לאחזקות Fininvest התקבלה ב-2006. בצוואה כתב ברלוסקוני, שמת מלוקמיה בגיל 86: "אני משאיר את המלאי הזמין בחלקים שווים לילדי מרינה ופייר סילביו. את כל השאר אני משאיר בחלקים שווים לחמשת ילדי ממרינה, פייר סילביו, ברברה, אלאונורה ולואיג'י".
העושר העצום של ברלוסקוני כולל את מועדון הכדורגל AC Monza, נכסים, יאכטות ויצירות אמנות, אבל הנכס העיקרי הוא Mediaset, הערוץ טלוויזיה המסחרי הגדול ביותר באיטליה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה