רכילות עסקית

בכירי משרד הביטחון בביתן של הסטארטאפ הישראלי בסלון האווירי

משלחת של מנכ"ל אלתא יואב תורג'מן ומנהל הרכש במשרד הביטחון, בראשות סמנכ"ל וראש מנה"ר זאב לנדאו ביקרו בביתן של חברת Odysight.A, התמחה איתור תקלות ותחזוקה חזויה באמצעות אינטיגלנציה מלאכותית מבוססת חיישנים אופטיים מגוונים
מערכת ice | 
יהוא עופר (צילום אסף הבר)
משלחת של מנכ"ל אלתא יואב תורג'מן ומנהל הרכש במשרד הביטחון, בראשות סמנכ"ל וראש מנה"ר זאב לנדאו ביקרו בביתן של חברת Odysight.AI (לשעבר חברת ScoutCam) בתערוכת הסלון האווירי בפריז ונפגשו עם מנכ"ל החברה, אל"מ במיל' יהוא עופר. החברה הפועלת מאז 2019 בתחום איתור תקלות ותחזוקה חזויה באמצעות אינטיגלנציה מלאכותית מבוססת חיישנים אופטיים מגוונים.
עבור Odysight.ai זו הפעם הראשונה שהיא משתתפת בביתן יחיד ועצמאי בתערוכת הסלון האווירי, בביתן יוצג מדגים ניסויי של החברה עם מערכות הניטור הוויזואליות המתקדמות להמחשת יכולות שהחברה כבר פיתחה. 

הסלון האווירי בפריז נחשב לתערוכת עסקי התעופה הגדולה והיוקרתית ביותר בעולם, אליה מגיעים בכירי הענף האזרחי והצבאי. בסלון האווירי, הנערך בכל שנה אי זוגית, מוצגים כלי טיס צבאיים ואזרחיים ללקוחות פוטנציאליים, כולל השקות פומביות של כלי טיס וחידושים בתחומי התעופה הצבאית והאזרחית.
רק לאחרונה פיתחה החברה יחד עם חברת אלביט מערכת בדיקה ויזואלית בזמן אמת, המאפשרת להכין מל"טים לטיסה, ומבוססת על שימוש במערך מצלמות מיניאטוריות במקום בבדיקה ויזואלית של טכנאים ומכונאים.
מערכת Real Time Video Monitoring – RTVM מבוססת על פתרון תחזוקה מונעת, אשר כולל מצלמות וידאו זעירות שהחברה מייצרת ותוכנת עיבוד תמונה ובינה מלאכותית. השימוש במצלמות זעירות (חלקן בקוטר של כ-1 מ"מ), מאפשר להתקין אותן בנקודות רבות בתוך הפלטפורמה, ובמקומות שאליהן קשה למשגיח אנושי להגיע. המערכת, שכבר טסה לשתי משימות בחלל, גם בודקת רכיבים קריטיים בלוויין ומאפשרת קבלת החלטה על החזרת לוויין מקולקל לפעולה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה