רכילות עסקית

למען חולי הסרטן: אירוע הקעקועים הגדול במדינה

היום (חמישי) יתקיים בנמל תל אביב אירוע הקעקועים הגדול במדינה לחולי סרטן ביוזמן חברי קהילת חלאסרטן. לפי סקר שנערך, אחד מכל חמישה חולי סרטן בחר לעשות לפחות שלושה קעקועים לאחר שהחלים מסרטן
מערכת ice | 
אירוע הקעקועים של חלאסרטן (צילום שי יחזקאל)
אירוע הקעקועים הגדול במדינה לחולי סרטן, יתקיים היום (חמישי) בנמל תל אביב. האירוע הוא ביוזמה והובלה של חברי קהילת חלאסרטן שהתמודדו ומתמודדים עם מחלת הסרטן. מטרת האירוע לספק פלטפורמה לחברי הקהילה לבטא ולהתבטא באופן אמנותי, צבעוני ויצירתי לשפר את דימוי הגוף, לדייק את הזהות ולהחזיר צבע וסימני דרך באמצעות כוח של קעקועים.
על פי סקר שנערך לאחרונה על ידי עמותת חלאסרטן, שבליבה פועמת קהילת החולים הגדולה בישראל המונה למעלה מ-30,000 חברים, נמצא שאחד מכל חמישה חולי סרטן בחר לעשות שלושה קעקועים או יותר אחרי הסרטן. נתון זה מדגיש את הצורך הגובר של צעירים חולי סרטן להנציח את הדרך, את הכוח והחוסן של מי שהם.

אירוע הקעקועים השנתי של עמותת חלאסרטן, יקבל למעלה מ-150 חברים. החולים והמחלימים הצעירים יגיעו להתקעקע על ידי טובי האמנים בישראל, כולל מקעקעים שגם מחלימים בעצמם מסרטן. באירוע יהיו למעלה מ-100 עיצובי קעקועים שונים, שיבטיחו שכל משתתף יוכל למצוא עיצוב שמשקף את המסע האישי שלו.
עמותת חלאסרטן, שהוקמה בהשראתה של טל יעקובסון ז"ל, מעניקה תמיכה לצרכים הייחודים של חולי סרטן צעירים. בכל יום, כ-10 אנשים צעירים בגין הגילאים 18 ל-44 מקבלים את הבשורה הקשה שאובחנו בסרטן. אירוע הקעקועים הוא חלק משבוע המודעות לחולי סרטן צעירים שיתקיים ב-14-25.6.
שירה קופרמן, מייסדת שותפה ומנכ"לית חלאסרטן, מסרה: "חלאס מתקעקעים זה אירוע סופר מרגש שנולד ביוזמתה של חברת הקהילה שונית יונגרמן ולכך הצטרפו עוד מחלימות נוספות שהן מקעקעות במקצוען. אין על הכוח של הקהילה הזו, 'חבר מבריא חבר' זה הערך שמניע אותנו וזה הדבר הכי חזק שיש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה