רכילות עסקית

חברת הסטארט-אפ הישראלית שהוכתרה כאחת הטובות בעולם

חברת הסטארט-אפ הישראלית "AIVF", הוכתרה על ידי הפורום הכלכלי העולמי כחברה טכנולוגית חלוצית ונכללה ברשימת Technology Pioneers היוקרתית של 100 חברות לשנת 2023

מערכת ice |  1
דניאלה גלבוע ודניאל זיידמן (צילום AiVF)
חברת הסטארט-אפ הישראלית "AIVF", הוכתרה על ידי הפורום הכלכלי העולמי כחברה טכנולוגית חלוצית ונכללה ברשימת Technology Pioneers היוקרתית של 100 חברות לשנת 2023.
הסטארט-אפ נוסד בשנת 2018 על ידי דניאלה גלבוע ועל ידי פרופ' דני זיידמן והוא כבר הצליח לחולל שינוי משמעותי בתחום ההפריות המלאכותיות שהתאפיין במשך עשרות שנים בתהליכים ידניים מיושנים ובלתי יעילים.   
ברשימת החלוצות הטכנולוגיות נכללות חברות סטארט-אפ בשלבים מוקדמים שנמצאות בחזית של טכנולוגיות חדשניות שצפויות להשפיע באופן משמעותי על עסקים ועל החברה האנושית. סטארט-אפים אלה מתמודדים עם אתגרים עולמיים בתחומי הקיימות, האקלים והבריאות.
השנה הגישו מאות חברות מועמדות לרשימת החלוצות הטכנולוגיות ו-100 החברות שנבחרו מייצגות 31 מדינות משש יבשות. נשים מכהנות כמנכ"ליות של שליש מהסטארט-אפים ברשימה.
דניאלה גלבוע, מייסדת משותפת ומנכ"לית AIVF, יזמית ואמבריולוגית במקצועה: "זכינו בכבוד להיכלל ברשימת החברות הטכנולוגיות החלוציות של הפורום הכלכלי העולמי. אנו מפתחים מודלים גנרטיביים של בינה מלאכותית שמספקים כלים אמבריולוגים ממוחשבים המשפרים את שיעורי ההצלחה של ההפריות, ומייעלים את התהליכים במרפאות ההפריה. אנו נשתף פעולה עם מרכז הבריאות של הפורום הכלכלי העולמי ונחלוק עם מנהיגים אחרים מרחבי העולם את התובנות ואת הידע שלנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ברכות לדניאלה ודני
    פרופסור אריאל רבל 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם מהממים!!!
    סגור