רכילות עסקית

IBI חוגגת את עסקת המיזוג ביקב: מי הקומיקאי שהגיע להרים?

לכבוד החתימה וקבלת אישור רשות התחרות למיזוג, נציגי החברות חגגו ביקבי כרמל. באירוע הופיע הקומיקאי והחקיין אוראל צברי, ואף התקיים פאנל בשיתוף אנשי המפתח בעסקת המיזוג בין ארבע עונות ונטו תכנון פיננסי
מערכת ice | 
דייב לובצקי IBI (צילום יחצ/ אילן בשור)
לאחרונה ארבע עונות, מקבוצת IBI, ונטו תכנון פיננסי, חתמו על עסקת ענק בתחום סוכנויות הפיננסיים. ההסכם כלל מיזוג בין השתיים ובכך הן הפכו לזרוע ההפצה הגדולה ביותר בישראל המפקחת על נכסים בהיקף של כ-40 מיליארד שקל.
לכבוד החתימה נציגי החברות חגגו ביקבי כרמל את קבלת אישור רשות התחרות למיזוג המדובר. באירוע הופיע הקומיקאי והחקיין אוראל צברי, ואף התקיים פאנל בשיתוף אנשי המפתח בעסקה.
במסגרת פאנל 'שותפות לדרך' שהתקיים, אמר דייב לובצקי, מנכ"ל IBI בית השקעות: "העסקה משקפת את האסטרטגיה של IBI להיות שחקן מרכזי בשוק הגמל אבל לא כיצרן אלא כגוף הפצה. המיזוג בין נטו לארבע עונות הפך את הסוכנויות המאוחדות לכח ההפצה הפרטי הגדול בישראל. זה יתרון שמבטיח שנשמור על מקום ראשון בגודל, בעוצמה ובחדשנות הטכנולוגית. נטו וחברת ארבע עונות ייהנו מהגב הכלכלי החזק של IBI עם נוסטרו של כ- 700 מיליון שקל".
עידן כץ, מנכ"ל נטו תכנון פיננסי, הוסיף כי "בקבוצה שלנו - נטו תכנון פיננסי, צמחנו משמעותית בשנתיים האחרונות ואני מאמין שבשנים הבאות נצמח עוד יותר. אני בעיקר אוהב לדבר על המגרש, להראות את נטו וההתקדמות שלה בזכות השותפות, להוכיח שבחרנו נכון. אני בטוח שנמשיך להביא ערך גדול למתכננים הפיננסים שלנו, ללקוחות שלנו, לעובדים שלנו והשותפים לדרך - שנמשיך לכבוש את עולם הפיננסים יחד".

דייב לובצקי, מנכ"ל IBI, עידן כץ, מנכ"ל נטו תכנון פיננסי, מורן סיטון, מנכ"ל ארבע עונות ואילן בן-ישי, יו"ר נטו תכנון פיננסי. קרדיט: יח"צ.
מורן סיטון, מנכ"ל ושותף-מייסד ב'ארבע עונות' מקבוצת IBI, ציין כי "ההסכם עם סוכנות 'נטו תכנון פיננסי' יצרה את זרוע ההפצה הגדולה בישראל, המפקחת על היקף חסר תקדים של כ-40 מיליארד שקל. אני רואה בסינרגיה עם נטו מכפיל כוח משמעותי. היתרון לגודל, התרחבות מערך המתכננים הפיננסים, שדרוג ופיתוח היכולות טכנולוגיות, הקמה של מנועי צמיחה חדשים, פתרונות השקעה ייחודיים ועוד. כל אלו הם חלק ממארג כלים שיאפשר לנו לשמור על עליונות בתחום. יחד עם זאת, ואולי חשוב מכך, במבט אסטרטגי אני רואה כאן גם את הסימנים הראשונים לעיצוב מחדש של מפת השחקנים בתחום. ההבנה הזו מתחילה לחלחל למטה. הציבור מכיר בחשיבות התכנון הפיננסי, מודע ליתרונות הגדולים שיש לנו על פני הייעוץ בבנקים, שמצידם ממעיטים את הקשר האישי עם הלקוח, שולחים אותו לאפליקציות ומאבדים את האחיזה שהייתה להם לאורך שנים. ראינו זאת בצורה בולטת בתקופת הקורונה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה