רכילות עסקית

קים קרדשיאן שוברת שתיקה: "גרם נזק רב לילדים שלי"

קים קרדשיאן אמרה כי מעשיו של בעלה לשעבר קניה ווסט יהיו "מזיקים הרבה יותר" לילדים שלהם מאשר קלטת הסקס שלה
מערכת ice | 
קים קרדשיאן (צילום אינסטגרם/ קים קרדשיאן)
קים קרדשיאן אמרה כי מעשיו של בעלה לשעבר קניה ווסט יהיו "מזיקים הרבה יותר" לילדים שלהם מאשר קלטת הסקס שלה.
בפרמיירת העונה החדשה של "הקרדשיאנס", קרדשיאן פתחה על הקשיים בניווט מערכת היחסים שלה עם קניה, ועל איך שהוא מדבר עליה בציבור.

"אפילו סתם, איך שהוא מסתכל עלי בזלזול, כמו הקלטת שלי, ומדבר על זה בכל העיר, בכל כלי התקשורת, כאילו, תודה שהזכרת לאנשים שוב", אמרה קרדשיאן בשיחה עם אמה קריס. "כל השטויות שלו, אני אפילו לא יודע איך קוראים לזה לעזאזל, יזיקו לילדים יום אחד הרבה יותר ממה שהקלטת שלי אי פעם תהיה".
קרדשיאן הגישה בקשה לגירושין מקניה בפברואר 2021, והגירושין שלהם הוסדרו בנובמבר 2022. בפוסט באינסטגרם מספטמבר 2022, קניה האשים את חמתו לשעבר בכך שהיא עודדה את בנותיה להופיע בפלייבוי, ואמרה שבנותיו לא יעשו זאת. "פורנוגרפיה הרסה את המשפחה שלי", הוא אמר אז. 
בסוף 2022 קניה גם השמיע מספר הערות אנטישמיות ופוגעניות אחרות שהובילו להדחתו ממותגים כולל ווג ואדידס. הוא גם פקפק שוב ושוב בהחלטות ההורות של קרדשיאן, כמו שלבתם נורת' ווסט יש חשבון טיקטוק שהיא חולקת עם אמה.
קרדשיאן אמרה בדצמבר 2022 בפודקאסט "In Real Life" של אנג'י מרטינז שהיא מנסה "להגן" על ילדיה מפני חדשות ומחלוקות סביב קניה ככל האפשר, ואמרה שהם לא מודעים למה שקורה ב"בחוץ" עם אבא שלהם.
"אני צריכה לשבת כאן ולא להגיד שום דבר, כי אני יודעת שיום אחד הילדים שלי יעריכו את זה, ואני יודעת שזה הדבר הכי טוב בשבילם", אמרה קרדשיאן לאמה בפרק הבכורה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה