רכילות עסקית

ראש עיריית צפת באירוע השקה חגיגי במלון רות בעיר

מכובדי העיר התכנסו לרגל השקת "מוזה" בר היין החדש במלון רות שבעיר צפת
מערכת ice |  1
שוקי אוחנה ושמעון קיפניס (צילום עידן שוחט)
שמעון קיפניס מנכ"ל מלון רות צפת, מרשת מלונות דן, אירח את ראש עיריית צפת שוקי אוחנה באירוע השקת "מוזה" בר היין החדש במלון.
האירוע כלל נאומים קצרים, כיבוד מתפריט הבר בניצוחו של השף גדי אולשסקי ומופע מוזיקלי של מקאמאת בית הספר למוסיקה מהמזרח.
 
כמו כן, לאורך האירוע המשתתפים נהנו מטעימות יין ייחודיות, בהובלת אשת היין והסומלייה של המלון ענת ברק  ו"איש הענבים" חיים גן, מתפריט בר היין "מוזה".
ה"מוזה" בר יין ממוקם במבנה חאן ממלוכי עתיק מהמאה ה-13, במרכז העיר העתיקה בצפת בתוך מלון רות. התפריט ב"מוזה" מציג אוסף יין עם התפתחות של 40 שנות יצירה חקלאית אשר באה לידי ביטוי בבקבוקים שמשתבחים עם הזמן. כל יינות האוסף במוזה הם מאדמת הגליל והגולן מתוך מחשבה לתת במה למגדלים, חקלאים, כורמים, ייננים ויצרנים מאזור זה.
הבר, שפתוח לאורחי מלון רות צפת ולקהל הרחב, מציע תפריט יין של יקבים איכותיים מקומיים כמו: לורייא, רמת הגולן, הר אודם, הרי גליל, אבוהב, דלתא, רקנאטי, כרמל, סקורייה, כרם בן זמרה ועוד.
לצד תפריט היין המשובח, המוזה בר מציע תפריט אוכל מקומי עם מגוון מנות אותנטיות גליליות, גבינות ממחלבות צפתיות וקינוחים מסורתיים המביאים לידי ביטוי את התרבות ההיסטורית האזורית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    א..................
    א 05/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה כיף כל המושחתים נפגשו לטעום יינות רעילים שמפוצצים בזרחנים אורגנים מי שלא יודע זה שם אחר לגז עצבים והם החלאות שמרססים את כל התושבים בעמק החולה והגולן בגז עצבים רעיל ומסרטן ממש חגיגה של מטומטמים
    סגור