רכילות עסקית

הראל ולשכת סוכני הביטוח במהלך מבורך למען הסוכנים

המלגות, שהוענקו מטעם קרן המלגות של משפחת המבורגר וחברת הביטוח הראל, בשיתוף לשכת סוכני הביטוח, יאפשרו לבני משפחה של סוכני וסוכנות ביטוח קיימים להשתלב בענף הביטוח, באמצעות לימודי תואר ראשון או שני במגמת ביטוח במכללה האקדמית נתניה או במוסדות רשמיים להוצאת רישיון סוכן ביטוח
מערכת ice | 
שלמה אייזיק ויאיר המבורגר (צילום ים לביא)
יו"ר דירקטוריון חברת הביטוח הראל, יאיר המבורגר, מנכ"ל הראל, ניר כהן ונשיא לשכת סוכני הביטוח, שלמה אייזיק, התכבדו הבוקר (שני) להעניק כמדי שנה עשרות מלגות. המלגות, שהוענקו מטעם קרן המלגות של משפחת המבורגר וחברת הביטוח הראל, בשיתוף לשכת סוכני הביטוח, יאפשרו לבני משפחה של סוכני וסוכנות ביטוח להשתלב גם הם בענף הביטוח, באמצעות לימודי תואר ראשון או שני במגמת ביטוח, במכללה האקדמית נתניה או במוסדות רשמיים להוצאת רישיון סוכן ביטוח.
שלמה אייזיק, נשיא לשכת סוכני הביטוח: "לשכת סוכני הביטוח קיימת עוד מלפני הקמת המדינה ומחמם את הלב לראות את הדור הצעיר של סוכני וסוכנות הביטוח לעתיד, עושה את צעדיו הראשונים בדרך לתפקיד שכולו שליחות למען הציבור. מספיק להסתכל על החבר'ה הללו ולהבין – סוכני הביטוח חשובים והם כאן כדי להישאר".
יאיר המבורגר יו"ר קבוצת הראל ביטוח ופיננסים, הוסיף: "כמו בכל שנה, אנו נרגשים להיות כאן באירוע טקס מלגות, בסמוך לחג הפסח והאביב, ולהעניק מלגות לדור העתיד שיובילו ויצמיחו את ענף הביטוח כולו. אני סבור שהסטודנטיות והסטודנטים יביאו עמם משב רוח מרענן וחדשני ויתרמו רבות לענף הביטוח בארץ ובעולם". עוד ברך המבורגר את המשתתפים באירוע, בברכת הצלחה וחג פסח שמח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה