השוק

הראל ביטוח מסכמת שנה: הפסידה 77 מיליון שקל

הראל ביטוח מסכמת את שנת 2022 בהפסד כולל של כ-77 מיליון שקל וזאת לעומת רווח כולל של כ-1.5 מיליארד שקל בשנת 2021. דווקא הפרמיות ברוטו גדלו בכ-14%
מערכת ice | 
מישל סיבוני, מנכ''ל קבוצת הראל ביטוח ופיננסים (צילום פלאש 90, Magma Images)
הראל השקעות בביטוח ושירותים פיננסים בע"מ פרסמה את דוחותיה הכספיים לרבעון הרביעי ולשנת 2022 וסיכמה את השנה בהפסד כולל של כ-77 מיליון שקל, לעומת רווח כולל של כ-1.5 מיליארד שקל בשנת 2021. 
סך הפרמיות שהורווחו ברוטו, דמי הגמולים ותקבולים בגין חוזי השקעה בשנת 2022, הסתכמו לכ-37.6 מיליארד שקל, לעומת כ-33 מיליארד מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-14%. 

מישל סיבוני, יו"ר הראל ביטוח ומנכ"ל קבוצת הראל, מסר: "הקבוצה ממשיכה בצמיחה המרשימה והעקבית שלה בפרמיות, דמי גמולים ותקבולים בגין חוזי השקעה. רכישת ישראכרט מהווה נדבך מרכזי וראשון ביישום התוכנית האסטרטגית 'הראל 2030' שמטרתה שיפור פרמננטי של הרווח בתחומי הליבה והתרחבות מחוץ לליבת עסקי הביטוח על ידי הרחבת פעילויות קיימות ואיתור הזדמנויות עסקיות בעסקים המניבים תזרים יציב וגיוון מקורות הרווח של הקבוצה". 
ניר כהן, מנכ"ל הראל ביטוח, אמר: "תוצאות הקבוצה מחדדות את התלות בתנודתיות הגבוהה בשוק ההון. התוכנית האסטרטגית שגיבשה הקבוצה מבקשת למתן את התלות כאמור על ידי גיוון מקורות הרווח, דיוק ביצועי ליבת העסק בתחום הביטוח וחיזוק ושיפור מנועי ההפצה בדגש על שיתוף סוכני הביטוח הפועלים עם הקבוצה. יישום התוכנית צפוי להביא לשיפור פרמננטי ברווח בהיקף של מאות מיליוני שקלים וזאת בנוסף על השיפור שינבע מגיוון מקורות הרווח. השיפור כאמור ישתף ברווח באופן מדורג על פני מספר שנים ועד למימוש מלא בשנת 2027".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה