רכילות עסקית

זו הסיבה המפתיעה שאשתו של המיליארדר היהודי עזבה אותו

מנהל קרן גידור ואחד האנשים העשירים בעולם, ישראל אנגלנדר, התגרש לאחרונה לאחר נישואים של 40 שנה. כעת מתברר כי הסיפור מאחורי הגירושים הוא הרבה יותר מעניין ודרמטי ממה שהיה ניתן לשער
מערכת ice | 
גירושים (צילום unsplash, freepik)
מנהל קרן גידור אמריקאי-יהודי, ישראל אנגלנדר, התגרש לאחרונה מאשתו מזה 40 שנה, אך על פי דיווחים חדשים מארה"ב מתברר כי יש בסיפור השכיח הזה הרבה יותר ממה שהיה ניתן לתאר.
על פי דיווחים חדשים השניים התגרשו לאחר 40 שנה לאור העובדה שהאישה, קריל, התאהבה באישה אחרת ולא פחות מוכרת - דומיניק לוי שמנהלת גלריות יוקרתיות בניו יורק. קריל הגישה בקשה לגירושים בשנה שעברה בטענה שבעלה לא מפסיק לבגוד בה ולאור העובדה שהיא מאוהבת כעת באישה.
המצב הסתבך אחרי שאיל ההון, שהיה בעל המשכורת הגבוהה ביותר בתחום הגידור בשנת 2020, לכאורה החל להטריד את השתיים וניסה לגרום לגרושתו לחתום על מעין הסכם ממון שלאחר הנישואים. כמו כן, קריל טוענת כי מאז שהיחסים ביניהם החלו להידרדר בשנת 2016 הוא דאג לכך שנכסים משותפים שלהם לא יגיעו אליה. 
כמו כן, הזוג החדש טוען כי אנגלנדר הטריד אותן באופן אישי, דאג שיצלמו אותן ויעקבו אחריהן, הן פיזית וגם במכשירים הניידים שלהן. הדבר הגיע לשיא חדש כאשר אנגלנדר לכאורה הוציא את גרושתו מהארון מול כול המשפחה והילדים בזמן שחגגו יחד את אחד מחגי ישראל. 
לאור המצב הזוג הטרי הגיש נגד אנגלנדר תביעה אזרחית שלאחרונה הוסדרה מחוץ לכותלי בית המשפט. על פי ההערכות והיות שתנאי ההסכם לא פורסמו, אנגלנדר שילם לגרושתו ובת זוגה מעל למיליארד דולר כפיצויים. עם זאת, לא ידוע האם קריל תקבל דבר מעבר לכך, בהתחשב בעובדה שבמהלך שנות הנישואים שלהם הם צברו יחד היקף נדל"ן עצום ויקר במיוחד ברחבי כל העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה