רכילות עסקית

מרים אדלסון הגיעה במיוחד מחו"ל לתצוגת האופנה של טובה'לה

האישה העשירה בישראל הגיעה במיוחד לתצוגת האופנה של חברתה טובהל'ה חסין, שהתקיימה בשבוע האופנה הישראלי בתל אביב. התצוגה הסתיימה לצלילי השיר "דמוקרטיה" מתוך הסרט קזבלן
מערכת ice | 
חסין עם אדלסון הרצוג ורבין (צילום אור גפן)
המעצבות נעמה וטובהל'ה חסין למותג טובהל׳ה הציגו בשבוע האופנה קורנית FAC בהאנגר 11 בנמל תל אביב, ומי שהגיעה ארצה במיוחד לבקר בתצוגה היא האישה העשירה בישראל ומו"ל "ישראל היום" ד"ר מרים אדלסון, לקוחה נאמנה של טובהל'ה שהפכה לחברה קרובה.
טובהל'ה הציגה קולקציה בסימן חגיגות 75 למדינת ישראל, תחת המסר: "עוד לא אבדה תקוותינו"! כאשר התצוגה הסתיימה לצלילי השיר "דמוקרטיה" מתוך הסרט קזבלן. עוד ישבו בשורה הראשונה לצד המעצבת טובהל'ה חסין: ציפי רפאלי, דליה רבין ואשת נשיא המדינה מיכל הרצוג.

את תצוגת האופנה פתח דור העתיד של המשפחה: בנה של נעמה, איתמר ובת זוגו טוהר, בוגרי תיאטרון צה"ל, שגם התנשקו על המסלול - הוא בשמלה והיא בטוניקה בדוגמת משבצות בשחור ולבן שעליהן רקומים סמלי שלוש הדתות: יהדות, אסלאם ונצרות. טובהל'ה הציגה גזרות פאצ'ים של פרחים, צבעים עזים, לבבות והדפסי משבצות בבדים מבריקים.
עוד מי שגנבו את ההצגה בשבוע האופנה הישראלי היו ינאי פרישר גוטמן ובעלו הטרי פלג לוי, כשהתנשקו על מסלול הדוגמנות תצוגת האופנה של מותג הגברים החדש dare שמושק בימים אלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה