תרבות ופנאי

על גאווה ותעוזה: כך חגגו ינאי פרישר ופלג לוי על המסלול

ינאי פרישר גוטמן ובעלו הטרי פלג לוי פתחו את תצוגת האופנה של מותג הגברים החדש DARE, על מסלול שבוע האופנה הישראלי בת"א
מערכת ice | 
ינאי פרישר ופלג לוי (צילום אור גפן)
שבוע האופנה הישראלי בתל אביב ממשיך לספק לנו רגעים מרגשים ואתמול היו אלה ינאי פרישר גוטמן ובעלו הטרי פלג לוי שגנבו את ההצגה על מסלול הדוגמנות כשהתנשקו על הבמה מול המצלמות.
ינאי ופלג פתחו את תצוגת האופנה של מותג הגברים החדש dare שמושק בימים אלה והוקם ע"י שלושה מייסדים: טל שטרן, קובי אלמקייס ואורית בכר שהצטרפה לאחרונה, אחרי שצברו עשרות שנות ניסיון במצטבר בעולם האופנה ובאופנת גברים בפרט בארץ ובחו"ל, והחליטו להפסיק לעבוד עבור חזונות של אחרים ורוצים להגשים את החזון שלהם.

ב-DARE שפירוש השם הוא "להעיז" מספרים: "אנחנו רוצים לייצר אופנה, שתשאיר זיכרון, חיבור וטעם של פריט ייחודי, אייקוני ושלא נשאב למנהרת הזמן של האופנה המהירה. האומץ שלנו להשאיר את המקום הבטוח של עבודה כשכירים, לצאת מכלוב הזהב ולפתוח מקום אחר וחדש. מותג שמשקף את הערכים שחשובים לנו. החל מחוויית הלקוח, דרך יצירת מקום למעצבים אחרים, קיימות והתעקשות על החזון היצירתי שלנו לצד אמת שתוביל פריחה".

סתיו סטרשקו בנשיקה משלה. צילום: אור גפן
הקולקציה הראשונה של המותג שייפתח לציבור הרחב החל מחודש מאי 2023 זכתה לשם INFUSION שפירושו חיבור בין שני חומרים שאין מטבעם לבוא יחד אל גוף אחד. בולטים בקולקציה שני סמלים מרכזיים: 1. הלב האנטומי - מסמן את המקום הרגיש, הפרטי, המרכזי ואולי החשוב ביותר בקיום האדם. 2. פרח האירוס - פרח האירוס בעיני רבים הינו סמל להצלחה ושגשוג. כאן מקבל האירוס מימד נוסף המסמל שמירה כשנבחר לסמלה של החברה להגנת הטבע. החיבור בין שני הסמלים מדמה את ה-INFUSION שרוצים להעביר ב-DARE. האומץ לצאת לדרך עצמאית, בלי ביטחונות זה הקץ להרגל והיכולת להתפתח כאישות עצמאית.

ינאי ופלג עם רוי. צילום: אור גפן
בין הפריטים שיימכרו יהיו בגדי גברים, החל מחליפות מחויטות, חליפות חצי קנבס בתפירה אישית, פריטים רקומים בעבודת יד לצד קו קז'ואל מהודק ועדכני וקולקציית נעליים מגוונת.
הלוקיישן הלא שגרתי שנבחר לחנות הרשמית של המותג, נמצא בחלל מרכזי וגדול בקומה ה-19 של מגדל הייטק תל אביבי, עם נוף פנורמי לעיר ולים. בעתיד תיפתח גם חנות אונליין עם משלוחים בפריסה רחבה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה