תרבות ופנאי

טיטי איינאו משתוללת בשבוע האופנה: מה גרם לה לצרוח?

הדוגמנית הגיעה להאנגר 11 רק כדי לגלות ברגע האחרון כי לא תצעד בעקבות שינויים שנערכו ומישהי אחרת עולה על המסלול במקומה, כל זאת מבלי שעודכנה בדבר ונאלצה לבזבז את זמנה ולהגיע לחינם
מערכת ice | 
טיטי איינאו (צילום ארז סבג)
שבוע האופנה קורנית FAC תל אביב 2023 שנפתח ביום ראשון כלל לא מעט אירועין מסקרנים, דוגמנים מגוונים, סלבס שעלו על המסלול ובמסגרתו גם העניקה רעיית נשיא המדינה, מיכל הרצוג, פרס מפעל חיים למעצבת האופנה ומבעלי "אלמביקה" הגר אלמביק על 35 שנות יצירת אופנה, בערב הגאלה של שבוע האופנה שנערך בהאנגר 11 בנמל תל אביב על ידי היזם והמפיק מוטי רייף.
אלא, שמסתבר שלא הכל הלך חלק באירוע הנוצץ. על פי כתבת מאקו יפעת הללי, בהפקת הענק כמו זו, יש גם תקלות. כאשר אחת מהן קרתה עם טיטי איינאו, האמא הטרייה והדוגמנית המבוקשת, שפינתה את זמנה כדי לקחת חלק ולהשתתף באחת התצוגות.

אלא, שהיא הגיעה להאנגר 11 רק כדי לגלות ברגע האחרון כי לא תצעד בעקבות שינויים שנערכו ומישהי אחרת עולה על המסלול במקומה, כל זאת מבלי שעודכנה בדבר ונאלצה לבזבז את זמנה ולהגיע לחינם.
על פי הללי, האירוע גם לתסיסה רבה מאוד והצליח הכעיס את טיטי שממש לא הסתירה את כעסה וצעקה בקול רם על האחראים במקום שגרמו לה להגיע בלי סיבה ולבזבז את הזמן היקר לצד בנה.
מסוכנות יולי, המייצגת את טיטי, נמסר: ״כשהיא נמצאת בלוז מטורף של הצגות כ4 חודשים לאחר לידת בנה ובעודה בשיא ההכנות לחתונה שתיערך בתחילת החודש הבא, צועדת טיטי במספר תצוגות בשבוע האופנה. אמש נעשתה טעות בלוז אבל היום תוכלו לראות את טיטי צועדת בתצוגה ״רוח נשית״ ומחר גם סוגרת את שבוע האופנה בתצוגה של הילי ארי״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה