רכילות עסקית

החתונה המלכותית הנוצצת ביותר במזרח התיכון

הנסיכה אימאן, ביתם של מלך ירדן עבדאללה השני, נישאה עם בחיר לבה ג'מיל אלכסנדר תרמיותס, איש עסקים מונצואלה ממוצא יווני
מערכת ice | 
החתונה (צילום טוויטר)
בית המלוכה הירדני התמלא אתמול (ראשון) בשמחה, אושר והדר כאשר הנסיכה אימאן, ביתו של מלך ירדן עבדאללה השני, נישאה עם בחיר לבה ג'מיל אלכסנדר תרמיותס.
לחתונה, שנערכה בארמון המלוכה בבירה עמאן, הוזמנו כ-150 אורחים. יורש העצר, הנסיך חוסיין, ליווה את הכלה, מעוטרת בשמלה לבנה רקומה עם חגורת הזהב שעיצבה המעצבת הירדנית רימה דאהבור, לתוך האולם כשברקע מוזיקה בליווי דרבוקות וחלילים. זו החתונה הראשונה של אחד מילדיו של המלך עבדאללה והמלכה ראניה, שנראתה מרוגשת לאורך כל הטקס. 
ביולי 2022, הכריז בית המלוכה על אירוסיה של הנסיכה אימאן לג'מיל אלכסנדר טרמיטוס, צעיר ממוצא יווני שנולד בקראקס, ונצואלה ב-1994 ובעל תואר ראשון בעסקים מאוניברסיטת פלורידה. טרמיטוס הוא מייסד ושותף בחברה הפיננסית "Outbound Ventures".
הנסיכה אימאן נולדה בעמאן ב-1996 והיא ביתם השנייה של המלך חוסיין והמלכה ראניה, אחרי הבן הבכור יורש העצר, יש לה עוד אחות ואח קטנים ממנה, הנסיכה סלמה והנסיך האשם.
 

את לימודיה התיכוניים סיימה בבית הספר הבינלאומי בעמאן ולאחר מכן המשיכה ללמוד לתואר ראשון באוניברסיטת ג'ורג'טאון בוושינגטון.
ביום שלישי האחרון ערכה המלכה ראניה טקס חינה לבתה בארמון אל-חוסייניה, שכלל שירים וכלי נגינה ירדניים מסורתיים ופופולריים בהגשת להקת נאיה, הנחשבת ללהקת הנשים הראשונה בממלכה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה