רכילות עסקית

התינוק העשיר בעולם? פריס הילטון חושפת את שם בנה

שמו של יורש העצר שלה נחשף בפודקאסט שלה "This Is Paris". פיניקס בארון הילטון רום עומד להיות תינוק עשיר במיוחד ואמו לא יכולה לעצור את ההתרגשות
מערכת ice | 
פריס הילטון (צילום פייסבוק/ פריס הילטון)
רק לפני חודש, יורשת המיליארדים בת ה-42, פריס הילטון, חשפה כי הפכה לאמא ואמש (רביעי) היא שיתפה את שמו של יורש העצר שלה בפודקאסט שלה "This Is Paris". פיניקס בארון הילטון רום עומד להיות תינוק עשיר במיוחד ואמו לא יכולה לעצור את ההתרגשות.
"אנחנו כל כך נרגשים להקים את המשפחה שלנו ביחד והלב שלנו מתפוצץ מאהבה לתינוק שלנו". לפני שהכריזו על החדשות, פריס וקרטר שמרו על תוכניות להגדיל את משפחתם בפרטיות. "כל החיים שלי היו כל כך פומביים", אמרה כוכבת הריאליטי להארפר'ס בזאר. "מעולם לא היה לי משהו לעצמי. החלטנו שאנחנו רוצים לקבל את כל החוויה הזו לעצמנו".
 
רק לאחרונה, הכוכבת חשפה בווידוי מצמרר חדש לגבי עברה וטוענת שאנשי הצוות בבית הספר 'פרובו קניון' ביוטה "ביצעו בכוח בדיקות צוואר הרחם" בה ובתלמידות אחרות. "מאוחר מאוד בלילה, זה היה בסביבות 3 או 4 בבוקר, הם היו לוקחים אותי ואת הבנות האחרות לחדר הזה והן ביצעו בנו בדיקות רפואיות", טענה הילטון במאמר של הניו יורק טיימס שפורסם ביום שלישי. "אפילו לא היה אצל רופא, אלא אלה היו כמה אנשי צוות שונים שרצו שנשכב על השולחן ונכניס את האצבעות לתוכנו".

כשקולה רעד במהלך ראיון הווידאו, המשיכה היורשת של רשת המלונות, "ואני לא יודעת מה הם עשו, אבל זה בהחלט לא היה רופא. וזה היה ממש מפחיד, וזה משהו שבאמת חסמתי במשך שנים רבות. אבל זה חוזר כל הזמן עכשיו, ואני חושבת על זה. ועכשיו, במבט לאחור כמבוגר, זו בהחלט הייתה התעללות מינית"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה