רכילות עסקית

פריס הילטון בווידוי מצמרר: "עברתי התעללות מינית קשה"

הכוכבת בת ה-41 חשפה את המעללים של אנשי הצוות בבית הספר 'פרובו קניון' ביוטה: "היו כמה אנשי צוות שונים שרצו שנשכב על השולחן ונכניס את האצבעות לתוכנו"
מערכת ice | 
פריס הילטון (צילום פייסבוק/ פריס הילטון)
הכוכבת והמיליארדרית פריס הילטון בת ה-41 נחשפת בווידוי מצמרר חדש לגבי עברה וטוענת שאנשי הצוות בבית הספר 'פרובו קניון' ביוטה "ביצעו בכוח בדיקות צוואר הרחם" בה ובתלמידות אחרות.
"מאוחר מאוד בלילה, זה היה בסביבות 3 או 4 בבוקר, הם היו לוקחים אותי ואת הבנות האחרות לחדר הזה והן ביצעו בנו בדיקות רפואיות", טענה הילטון במאמר של הניו יורק טיימס שפורסם ביום שלישי. "אפילו לא היה אצל רופא, אלא אלה היו כמה אנשי צוות שונים שרצו שנשכב על השולחן ונכניס את האצבעות לתוכנו".

כשקולה רעד במהלך ראיון הווידאו, המשיכה היורשת של רשת המלונות, "ואני לא יודעת מה הם עשו, אבל זה בהחלט לא היה רופא. וזה היה ממש מפחיד, וזה משהו שבאמת חסמתי במשך שנים רבות. אבל זה חוזר כל הזמן עכשיו, ואני חושבת על זה. ועכשיו, במבט לאחור כמבוגר, זו בהחלט הייתה התעללות מינית".
נציגי פרובו קניון לא הגיבו מיד לתגובה.
כוכבת "החיים הפשוטים" גם פירטה את החוויה המחרידה שלה בטוויטר, וכתבה שהיא "נאלצה לשכב על שולחן מרופד", פרשה את רגליה ולהימסר ל"בדיקת צוואר הרחם. בכיתי בזמן שהם החזיקו אותי ואמרו, 'לא!' הם פשוט אמרו, 'שתקי. תהיי בשקט. תפסיקי להיאבק. חשוב להיפתח לגבי הרגעים הכואבים האלה כדי שאוכל לרפא ולעזור לשים קץ להתעללות הזו".
הילטון גם דיברה על המאבקים שלה בבית הספר לצד שלושה מחבריה לשעבר לכיתה שאיששו את טענות היורשת על התעללות. אשת העסקים המצליחה כעת שיתפה בסרט התיעודי כי המשתתפים קיבלו תרופות מוזנות בכפייה, הוחזקו בשלשלאות כעונש ולעיתים הושלכו לבידוד למשך "20 שעות ביממה".
"סבלתי מהתקפי פאניקה ובכיתי כל יום", הוסיפה. "פשוט הייתי כל כך אומללה. הרגשתי כמו אסירה ושנאתי את החיים", אמרה. "הייתי כל כך אסיר תודה שיצאתי משם, אפילו לא רציתי להעלות את זה שוב. זה פשוט היה משהו שהתביישתי בו ולא רציתי לדבר על זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה