רכילות עסקית

פפר והמכללה למינהל חוברים יחד כדיי לעצב לכם כרטיס אשראי חדש

הבנק הדיגיטלי פפר חבר לסטודנטים וסטודנטיות לעיצוב במכללה למינהל שיצרו עבור הבנק מגוון עיצובים חדשים וייחודיים לכרטיסי אשראי מותאמים אישית. זה העיצוב שזכה במקום הראשון ואולי יהיה שלכם בקרוב
מערכת ice | 
כרטיסי אשראי (צילום freepik)
במסגרת שיתוף פעולה מיוחד בין הבנק הדיגיטלי פפר, בין בית הספר לעיצוב וחדשנות במסלול האקדמי המכללה למינהל, סטודנטים וסטודנטיות במסלול עבדו על עשרה עיצובים וקונספט חדש לכרטיסי אשראי חדשים עבור הבנק. 
הפרויקט הייחודי הונחה על ידי שרון רהב, מרצה במחלקה ושותפה בסטודיו העיצוב 0304. התלמידים הציגו לבסוף מספר עיצובים המבוססים על בינה מלאכותית, אשר מייצרים כרטיסי אשראי מותאמים אישית ללקוחות. העיצוב יבנה בהתאם לאופי הלקוח והטרנדים החדישים ביותר ברשתות החברתיות ורעיונות נוספים.
מבין עשרת העיצובים השופטים בחרו את העיצוב של הסטודנטית גל גרופי, שכלל גם תכנית שיווקית וקמפיין לקידום העיצוב החדש. השופטים ציינו כי גרופי זיהתה באופן מדויק את הערכים של הבנק, כולל את קהל היעד הצעיר וההעדפות שלו בתחום ההתנהלות הדיגיטלית. לכך הוסף כי ייתכן והעיצוב של גרופי יאומץ כבר השנה על ידי הבנק.
העיצוב המתבסס על בינה מלאכותית, שעוצב על ידי עמית שץ, זכה במקום השני. העיצוב כולל מענה על שאלון קצר, שמסייע למערכת בינה מלאכותית לייצר ללקוח כרטיס ייחודי לו. באירוע ההחלטה לקחו חלק מנכ"ל הבנק, אורי נתן, סמנכ"ל השיווק בן רובינו ובכירים נוספים.
מנכ"ל pepper, אורי נתן, מסר: "חיפשנו לעצב את כרטיס האשראי של פפר מחדש ולאחר מחשבה רבה חשבנו שהכי נכון יהיה לפנות דווקא לקהל האמיתי של פפר ולתת את הבריף לסטודנטים לתקשורת חזותית. שיתוף  הפעולה הזה מראה איך חיבור בין תעשייה לאקדמיה עובד ומתאים. הבריף קלע לעולם הסטודנטים והם קלעו לעולמו של פפר. היה מרגש לראות את האינטרפרטציה האישית של כל אחד מהסטודנטים המוכשרים, איך המותג נתפס בעיניהם ואיך הם הצליחו לתפוס ולייצר קונספט חדש סביב זה".
מיכל קסטיאל, ראש התכנית לתקשורת חזותית במרחב בבית הספר לעיצוב וחדשנות של המכללה למינהל, הוסיפה: "פפר פנו אלינו אחרי שנחשפו לעיצובים של הסטודנטים בחשבון האינסטגרם שלנו, והגיעו לראות תערוכה של הבוגרים ובעקבותיה החליטו לשתף פעולה עם בית הספר. החברה רצתה לשתף פעולה במהלך אסטרטגי של תכנון קו חדש של כרטיסי אשראי. הם נתקעו בעבודה על המהלך הזה וחיפשו כיוונים חדשים. הסטודנטים שלנו נפגשו עם בן רובינו, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של פפר, ובר קוזלובסקי, מנהלת פיתוח עיסקי. הם הציג את הצרכים ונתנו יד חופשית לסטודנטים והסטודנטיות שלנו, ובתהליך חשיבה ופיתוח קריאייטיב לקחו הסטודנטים את ערכי המותג ופיתחו אותם לכיוונים שונים ומרתקים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה