רכילות עסקית

כבוד: דרופבוקס בחרה את השותפה שלה בישראל

NessPRO נבחרה להוות שותף מוביל בישראל במטרה להעניק ללקוחותיה של דרופבוקס תמיכה מקומית חזקה יותר
מערכת ice |  1
דרופבוקס (צילום vecteezy)
חברת דרופבוקס ( Dropbox) הכריזה כי מינתה את חברת Ness, מקבוצת חילן, לשותפה בישראל. NessPRO, קבוצת ייצוג והפצת המוצרים של NESS תשמש כמפיצה האזורית לשוק הארגוני, תשווק ותיישם את הכלים של דרופבוקס לעולם ניהול התוכן הארגוני (EIM) בקרב ארגונים בשוק המקומי.
NessPRO נבחרה להוות שותף מוביל בישראל במטרה להעניק ללקוחותיה של דרופבוקס תמיכה מקומית חזקה יותר. NESS אף תהיה הגוף המיישם לטכנולוגיות שמציעה החברה - החל מפתרונות שיתוף מאובטח ואחסון ועד לפתרונות STAND ALONE, הכוללים, פתרון לחתימה דיגיטלית מאובטחת, פתרון לשיתוף מאובטח ומוצפן של מסמכים תוך איסוף מידע עסקי רב ערך וניתוח מעמיק על אופן צריכת וקריאת המסמך ופתרונות ייחודיים נוספים לעבודה שיתופית.
דוד קוך, דירקטור מכירות וערוצי הפצה של דרופבוקס באיזור EMEA מוסר: "NESS באמצעות קבוצת המוצרים-NESSPRO, היא שחקנית חזקה בשוק התוכנה-כשירות (SaaS) המקומי, ואחת ממפיצות התוכנה הגדולות בישראל. אנו מסתמכים על ניסיונה ומומחיותה ומאמינים כי השותפות תרחיב עבורנו את מעגל הלקוחות בשוק המקומי. יש לנו כבר לקוחות בישראל וכעת אנחנו מצפים לקראת העבודה המשותפת עם Ness".
רחלי שריקי, מנהלת חטיבת EIM ב-NESSPRO: "חבילת פתרונות דרופבוקס משלימה את הפעילות הענפה שלנו בפתרונות EIM (ניהול המידע והתוכן), באופן שמעניק ללקוחותינו פתרונות מקצה-לקצה בעולם שיתוף וניהול המידע הדיגיטלי. סל הפתרונות האלה, שפותח במיוחד לארגונים, משלב את היתרונות של פריסת ענן מאובטחת עם חוויית משתמש ידידותית בכל רגע נתון, מכל מקום ומכל מכשיר. ארגונים יוכלו לקבל מבט של 360 מעלות על ניהול ושיתוף המידע בארגון ומחוצה לו באופן אינטואיטיבי מוצפן וחכם. אנחנו נפעל להפצת פתרונותיה של דרופבוקס בקרב לקוחותינו ולקוחות חדשים, ואף נשמש כגוף אינטגרציה ויישום של פתרונות אלו בקרב השוק הארגוני בישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נראה שמישהו האכיל את דרופבוקס בלוקשים (ל"ת)
    נו באמת 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור