דיגיטל וטק

משתמשים בדרופבוקס? אלו ההרחבות והשיפורים באפליקציה

דרופבוקס מציגה שורת שיפורים חדשים לתוכנת האחסון שלה. בחברה טוענים כי השינויים ייקלו על המשתמשים ויעניקו חוויה טובה יותר במגוון תחומים
מערכת ice | 
דרופבוקס (צילום vecteezy)
חברת Dropbox הציגה השבוע הרחבות ושיפורים בכמה מהכלים החיוניים שלה לזרימת עבודה ותקשורת וידאו – Dropbox Capture, HelloSign, ו-Dropbox DocSend – שיפורים אלה יאפשרו ללקוחות להישאר מחוברים ולנהל את עבודתם בקלות.
מקצה השיפורים הגיע בעקבות מחקר שהראה כי עסקים כיום משתמשים ב-89 אפליקציות בממוצע כדי לבצע את עבודתם, בנוסך לכך אנשים מסתמכים יותר מתמיד על וידאו לצורכי תקשורת ולמידה. למעשה, כמות הפגישות בווידאו גדלה ב-50% מאז 2020.
לצורך העניין אחד החידושים שהוצעו הוא Dropbox Capture, שיצא בגרסת בטא בשנה שעברה, ופותח על מנת להתגבר על מכשולי התקשורת הללו ולהקל על אנשים באזורי זמן שונים לנהל תקשורת אסינכרונית באמצעות מסרוני וידאו המעודדים תגובה ומעורבות.

כאמור החל מהיום, Capture זמין בכל התוכניות של Dropbox. עם תוכניות Professional, Standard, Advanced, ו-Enterprise, ניתן להקליט סרטונים ב-4K עד למגבלת המקום של התוכנית ולערוך סרטונים בכל אורך. בנוסף לכך עם תוכניות Basic, Plus, ו-Family, מקבלים עד שתי שעות הקלטה באיכות 1080p ועריכת סרטונים באורך של עד חמש דקות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה