רכילות עסקית

קיסתרה עוברת למשרדים חדשים ברמת החייל בהשקעה של מיליונים

חברת האינשורטק קיסתרה מקימה מרכז פיתוח חדש ברמת החייל בהשקעה של מיליוני שקלים ותגייס עשרות עובדים חדשים
מערכת ice | 
שגב שילטון ויפתי קרזנר בפתיחת המשרדים החדשים (צילום יעל צור)
למרות התקופה הקשה במשק, ענקית האינשור-טק הבינלאומית קיסתרה (Kissterra) מתחדשת: החברה החליטה על מעבר למשרדים חדשים במתחם העוגן ברמת החייל לטובת הרחבת מרכז המחקר והפיתוח שלה בישראל. החברה השקיעה עשרות מיליוני שקלים בהקמת מרכז הפיתוח החדש אשר הוקם על שטח של כ-2,200 מ"ר. 
קיסתרה, שגייסה לאחרונה 76 מיליון דולר מחברת הביטוח מנורה מבטחים ומבנק הפועלים בסבב A, מתכוונת לגייס עשרות עובדים חדשים בעולמות הפיתוח, מוצר, דאטה ועוד. קיסתרה הוקמה בשנת 2015 על ידי יפתח (יפתי) קרזנר, נשיא החברה, ושגב שילטון, המנכ״ל.

קיסתרה פיתחה מערכת הפעלה לשיווק והפצה של מוצרי ביטוח מבוססת דאטה, המאפשרת לחברות הביטוח לייעל את תהליכי המרקטינג שלהן.

המשרדים החדשים של קיסתרה (צילום יעל צור)
"מדובר בימי חג עבור חברת קיסתרה. המעבר למשרדים החדשים הוא צעד משמעותי נוסף בהתפתחות החברה ומסמל את המשך הצמיחה שלה. ההשקעה הגדולה במשרד החדש נעשתה לאחר עבודה מעמיקה ומתוך מחשבה על סביבת עבודה חדשנית ונעימה לעובדי החברה." אומר זיו חן, סמנכ״ל האופרציה (COO). "המוצר החדשני של קיסתרה עושה בימים אלו מהפכה של ממש, ואנחנו קוראים לכל מי שרוצה להצטרף להצלחה להגיש מועמדות ולהצטרף אלינו. זו תקופה מרגשת, ואני לא יכול לחכות למה שצופן העתיד בשבילנו.''
חברת קיסתרה בחרה את המשרדים החדשים שלה בשל ההתפתחות המשמעותית של האיזור בשנים הקרובות והנגישות אליו הן מאיזור גוש דן (תל אביב, רמת גן, גבעתיים) והן מחוצה לו. בין היתר, במשרדי החברה ייהנו העובדים מחדר כושר מאובזר, מספרה, חדר הנקה ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה