רכילות עסקית

חוגגים שבועות בקיסתרה: זו ההפתעה שקיבלו העובדים

קיסתרה חגגה עם עובדיה את חג השבועות, ומייסד החברה יפתי קרזנר הפתיע את העובדים לרגל הוי הכחול שקיבל מאינסטגרם
מערכת ice | 
קיסתרה (צילום אבינעם בוארון)
חברת האינשור-טק קיסתרה (Kissterra), שמפתחת מערכת מבוססת ענן לניהול השיווק וההפצה הדיגיטליים של חברות ביטוח בארה״ב, קיימה כמדי שנה, אירוע חגיגי לחג השבועות. האירוע שהתקיים בפארק הירקון כלל עוגות גבינה מיוחדות, כיבוד מסורתי לחג, אלכוהול ומוזיקה. קיסתרה הוקמה בשנת 2015 על ידי יפתח (יפתי) קרזנר, נשיא החברה, ושגב שילטון, מנכ״ל החברה. קיסתרה גייסה לאחרונה 76 מיליון דולר מחברת הביטוח מנורה מבטחים ומבנק הפועלים כסבב A של החברה.
במהלך האירוע המיוחד העניק יפתי לעובדים עוגות גבינה עליהן היה V כחול כחלק מכך שקיבל אישור מאינסטגרם העולמית וקיבל V כחול לחשבון האישי שלו ברשת החברתית שרבים משתוקקים לו.

עובדי קיסתרה (אבינעם בוארון)
החברה מתרחבת בימים אלו ומגייסת בחודשים הקרובים עשרות עובדים חדשים במגוון תפקידים: אנשי ונשות פיתוח, ניהול צוותים, ארכיטקטורה, DevOps, ניהול מוצר, מכירות, תמיכה ועוד. 

המערכת שפיתחה קיסתרה מייעלת את מערך השיווק של המוצר הביטוחי, שעשוי להגיע למיליארדי דולרים בשנה עבור כל חברה, בין היתר באמצעות התאמת עלות רכישת הלקוח לשווי המשוער שלו עבור חברת הביטוח. הפתרון הטכנולוגי של החברה משפר את תהליך השיווק וההפצה הדיגיטליים של המוצרים הביטוחיים על ידי כך שהוא מחבר לראשונה את המידע השיווקי עם המידע האקטוארי של חברות הביטוח ויוצר מודל רווחיות משולב.

יפתי קרזנר מייסד החברה (צילום אבינעם בוארון)
יפתי קרזנר, נשיא ומייסד חברת קיסתרה: "חג השבועות מסמל עבור רובנו התחדשות וצמיחה, דבר עליו אנו שמים דגש רב בחברה. המוטו שלנו הוא שעובדי קיסתרה נמצאים תמיד במרכז ואנו נמשיך להשקיע בהם גם ברמת המשפחתית וגם בפיתוח העובד. שמחתי להפתיע את העובדים והמטרה שלנו היא להמשיך ולהעניק לעובדים זמני בילוי כחלק משגרת העבודה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה