רכילות עסקית

הרצוג שוחח עם מנהיגת תוניסיה; בעולם הערבי זועמים

נשיא המדינה יצחק הרצוג וראש ממשלת תוניסיה נג'לא בודן רמדאן, שוחחו באקראי במפגש שופע חיוכים הדדיים. הרשת בעולם הערבי גועשת וניכרת סלידה מכל יוזמה לנרמול היחסים עם ישראל  
דוד זולדן | 
הרצוג וראש ממשלת תוניסיה (צילום מסך)
נשיא הרצוג נצפה משוחח עם ראש ממשלת תוניסיה, נג'לא בודן רמדאן, בוועידת האקלים המתקיימת בשארם א-שייח. כך עולה מתיעוד ויזואלי שרץ בטוויטר. הרצוג ורמדאן נראו מאירים פנים ומחויכים באותן שניות שהחליפו כמה מילים. גולשים מהעולם הערבי שהגיבו לסרטון פירשו את חיוכה של רמדאן לנשיא הרצוג כדבר המעיד על נרמול היחסים בין המדינות.
בתיעוד שפורסם הלילה (בין שני לשלישי) ברשת החברתית טוויטר, הנשיא הרצוג נצפה משוחח עם ראש ממשלת תוניסיה, נג'לא בודן רמדאן, בוועידת האקלים המתקיימת בשארם א-שייח.  
גולשים בעולם הערבי זעמו וראו את התמונה במעמד הרשמי כבעלת אמירה. היו שגיחכו ואמרו שהרצוג חיזר והיא הייתה נבוכה. היו שהפליגו בדמיון פרוע והגדירו את חילופי הדברים האקראיים כשיחת נורמליזציה במהלך צילומי תמונה רשמית במסגרת הוועידה.
בעקבות חתימתה של מרוקו על הסכם נורמליזציה עם ישראל במסגרת הסכמי אברהם לפני כשנתיים, תוניסיה הכריזה כי אין בכוונתה לכונן יחסים דיפלומטיים רשמיים עם ישראל. האם נתניהו יפתיע גם בקדנציה הבאה וישלוף הסכם שלום עם עוד מדינה ערבית?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה