רכילות עסקית

אשתו של ביידן התלוננה שהוא האיש הכי "עני" בקונגרס

הנשיא ג'ו ביידן נאם אמש בכנס סטודנטים בארה"ב והחליט לחשוף שיחת טלפון משעשעת שניהל עם אשתו בעבר, בה היא טענה כי הוא האיש הכי עני בקונגרס ארה"ב - אבל האם זה מדויק?
מערכת ice | 
ג'ו ביידן מושבע לנשיא ה-46 של ארה''ב (צילום צילום מסך)
אמש (חמישי) נשיא ארה"ב ג'ו ביידן נאם בבית הלבן במסגרת קידום תכנית להקלה בחובות של סטודנטים ברחבי המדינה. לא פעם, על מנת שביידן יוכל להראות עד כמה הוא קשור סנטימנטלית לנושא מסוים, הוא מעוות מעט את ההיסטוריה שלו ואירועים ספציפיים וגם הפעם הוא הציג סיפור מפתיע למדיי, שטרם ברור אם הוא אמתי בכלל.
לדבריו של הנשיא, אשתו ג'יל ביידן עקצה אותו לפני שנים רבות על כך שהוא חבר הקונגרס העני ביותר בארה"ב. הנשיא אף המשיך לתאר את השיחה באופן מדויק לכאורה ואמר כי זה קרה כשהוא התקשר לשאול מה שלומה והיא שאלה אותו אם הוא ראה שבעיתונים היום מדווח כי הוא חבר הקונגרס העני ביותר. 
לצד זה, ביידן ציין כי בנו המנוח בו, טרם מותו, גם צבר לא מעט חובות סטודנטים וזאת לכאורה בעקבות הסטטוס "העני" של ביידן. במסגרת אותו הכנס ביידן טען כי הוא מקדם פעולה שתבטל כ-20 אלף דולר של חוב פר סטודנט בארה"ב.
כאמור בעת זו אתרי חדשות וידיעות שונים בארה"ב טרם הצליחו לאתר בדיוק את העיתון ההוא שג'יל ביידן לכאורה התייחסה אליו אך על פי הנתונים העדכניים ביותר שכן קיימים בידם נדמה כי ביידן אמנם לא היה עשיר, אבל גם ממש לא הכי עני. למשל, בשנתו האחרונה בתור סנטור הוא היה שווה קצת מעל ל-400 אלף דולר. 
בשנים בהן כבר כיהן בתפקידים יותר משמעותיים לא מעט כסף נכנס לחשבונו דווקא מנאומים שונים באוניברסיטאות, דוגמת מיליון דולר שיקבל מאוניברסיטת פנסילבניה. כמו כן, כידוע ביידן עומד בימים אלו בפני ביקורת רבה עקב המעורבות האפשרית שלו במגוון עסקים מפוקפקים בניהול בנו האנטר ואחיו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה