רכילות עסקית

Helpi לקחה חלק בוועידת ההתנדבות העולמית

צוות פלטפורמת ההתנדבויות של Helpi, המנכ"לית דנה כהן ומנהלת השותפויות של העמותה נטע קיצוני, לקחו חלק בוועידת ההתנדבות העולמית אוקטובר 2022 שהתקיימה באבו דאבי. הן מעידות כי הן למדו לא מעט בזכות הכנס

מערכת ice | 
דנה כהן ונטע קיצוני (צילום דנה כהן ונטע קיצוני)
דנה כהן מנכ"לית פלטפורמת ההתנדבות Helpi ונטע קיצוני מנהלת השותפויות של העמותה שחזרו השבוע מוועידת ההתנדבות העולמית אוקטובר 2022 שהתקיימה באבו דאבי בארגון האגודה הבינלאומית למאמץ התנדבותי (IAVE) וכללה כ-600 משתתפים מארגונים וממשלות מעשרות מדינות ברחבי העולם, שהפך למפגש העולמי הגדול ביותר של מומחים בתחום ההתנדבות.
מטרת הוועידה שהתקיימה בחסות האגודה הבינלאומית למאמץ התנדבותי הייתה ליצור סביבה המעודדת יצירת רשתות, שיתוף ידע ולמידה מתמשכת עבור כל אלה המאמינים שהתנדבות משפרת את הקהילות שלהם ואת חיי המתנדבים, ומהווה נכס אסטרטגי להשגת יעדי הפיתוח בר הקיימא שהוגדרו על ידי האו"ם.

דנה כהן אמרה: "Helpi גאה לקחת חלק ב-"סדר היום של העתיד" אותו מציגים החוקרים; כזה שמבטא את האתגרים העולמיים העומדים בפנינו בתקופה זו, וכולל "קריאה לפעולה" לא רק עבור חברות ברחבי העולם אלא גם עבור ארגונים לא ממשלתיים וגופים ציבוריים. Helpi מאמצת קריאה זו לפעולה המבקשת כי ביחד נעמיק את המחויבות שלנו להתנדבות כחלק מהפתרון לאתגרים הגדולים העומדים בפנינו, ושנאמץ את ההתנדבות כחיונית ליצירת ערך משותף לכולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה