רכילות עסקית

זוכת האח הגדול בהצהרה מפתיעה: "נגד תחבורה ציבורית בשבת"

תקוה גדעון בתשובה שאולי תרגיז את שרת התחבורה מרב מיכאלי: "כדי שאנשים ייהנו מתחבורה ציבורית בשבת, הרבה אנשים יצטרכו לוותר על השבת שלהם"
מערכת ice |  5
קווין רובין תקווה גדעון ואור לוי בקמפיין (צילום סטילסן רון שושן)
זוכת "האח הגדול" לשעבר, תקוה גדעון, הפתיעה היום (שלישי) את עוקביה ברשתות החברתיות כאשר החליטה במפתיע לצאת נגד רעיון התחבורה ציבורית בשבת, כאשר היא מחזיקה בעמדה ברורה ובהירה מדוע היא יוצאת נגד.
 
מדובר בנושא בוער במיוחד בכנסת הנוכחית כאשר על סדר היום בממשלה הנוכחית נושא התחב"צ בשבת עלה ואף קודם הרבה יותר מבעבר, כאשר גם נושא רכבת המטרו קיבל התייחסות והובטח כי יעבוד בשבת.
 
מבחינתה של גדעון, שבאמונתה אינה דתייה או מבית מסורתי, היא מביעה התנגדות ברורה לתחבורה ציבורית, כאשר היא מנתה מספר גורמים שמחזקים את העמדה שלה: "כדי שאנשים ייהנו מתחבורה ציבורית בשבת, הרבה אנשים יצטרכו לוותר על השבת שלהם"
עוד הוסיפה וכתבה גדעון: "לכל נהג או כרטיסן יש משפחה, ילדים וחברים, שהוא גם רוצה לבלות איתם או סתם לנוח בשבת. בסופו של יום כולם מפנטזים על הסופ"ש. אנחנו מדינה יהודית וזה יום השבתון שלנו. זה כמו שבחו"ל מלא מקומות לא עובדים בראשון. הסתדרנו מעולה 74 שנים גם בלי זה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    פשוט צבועה
    צבועה 10/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תקווה גדעון מגיבה רק לנהגים! אבל מה עם המסעדות שפתוחות בשבת?? המלצרים, השפים,הסו שפים... זה סבבה לך! מתאים לך לעשות סלפי במסעדה ולעלות לסטורי אבל כשמדובר בנהגים: או ואבוי!! מה זה??? ועוד משהו קטן אחד, לך יש אוטו קל לך להגיד! אנשים שרוצים לבקר את המשפחה שלהם! (שהתייחסת לזה) זה לא חשוב??!!
    סגור
  • 3.
    מדינה דמוקרטית
    יוסי 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רכבת ותחבורה ציבורית חופשי כול השבוע גם בשבת לא יתכן במדינה דמוקרטית שיהיה חופשי לכולם התנועה הציבורית
    סגור
  • מדינה יהודית
    שימי 10/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מוזמן לעבור לאירופה, לך תעבוד 24/7
    סגור
  • 2.
    האומץ ימשך?
    צפוני 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עכשיו היא תלויה בשאלה אם תוכל לעמוד בלחצים המוסווים, וחוסר שביעות רצון של התקשורת היהודית במדינה? או שתיכנע להם ואז תיטען שדבריה הוצאו מהקשרם, בכל מקרה נאחל לך חוזק ועמידה בלחצים.
    סגור
  • 1.
    רכבת בשבת
    אילנה 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אף אחד לא שואל אותך, אז שבי בשקט ואל תתני עצות. מי את בכלל?
    סגור