רכילות עסקית

עומר אדם בהופעה פרטית: נמשכות חגיגות היומולדת לעידו חג'ג'

אחרי מסיבת החוף הראוותנית ועמוסת סלבס, אתמול המשיך האירוע המושקע בהופעה של עומר אדם, כשגם עידו חג'ג' עצמו שר על הבמה
מערכת ice |  2
עידו חגג (צילום אינטסגרם)
בקפריסין נמשכות חגיגות יום ההולדת של עידו חג'ג', האח הגדול בצמד בעלי השליטה בקבוצת חג'ג' אחרי מסיבת החוף עמוסת הסלבריטיז שנערכה שלשום, שכללה חברים רבים מהברנז'ה העסקית ומעולם הבידור, אתמול (שני) המשיך האירוע המושקע בהופעה של עומר אדם, כשגם עידו חג'ג' עצמו שר על הבמה.
עלות הפקת חגיגות היומולדת הנוצצת למוזמנים הרבים, שכוללת טיסה לפאפוס ולינה במלון אנסה בכפר ניאו צ'וריו שבמערב קפריסין, מוערכת בכמה מאות אלפי שקלים. האירוע המרכזי נערך כאמור שלשום, במסיבת החוף העליזה, שבה בלט במיוחד בנוכחותו הזמר אייל גולן, שעולה בימים אלה לכותרות חדשות בפרשת "משחקי חברה", ותרם לחלק האמנותי שכלל גם הופעה של להקת מתופפים. על עמדת הדיג'יי עומד לפרקים לא אחר מחתן השמחה.
אחרי שמוזמני המסיבה נהנו ממסיבת חוף רוויית אלכוהול וצ'ייסרים, עברה המסיבה למתכונת ערב שכללה הופעה של אייל גול שהגיע לאי יחד עם הלהקה שלו והמשיך את המסיבה לתוך הלילה כשהוא על עמדת הדיג'יי. כמו כן העלה במהלך ההופעה לבמה את הזמר אושר כהן והשניים הקדישו דואט לחתן השמחה.
 

במסיבת החוף השתתפו גם אחיו של עידו, צחי חג'ג' ואשתו רותם. אסי בוזגלו, עדי בוזגלו, מעיין אשכנזי, נופר סלמאן, אלעד צפני, שלום מיכאלשווילי, אלי וגלית יצפאן, אקי אבני, מיכל הקטנה, ליררן דנינו וטיילור מלכוב ועוד.
 

לאחרונה חג'ג' ביצע עוד עסקת נדל"ן ענקית, כאשר קבוצת חג'ג' מימשה את הסכמי האופציה לרכישת זכויות הבעלים הפרטיים במתחם לודוויפול בתל אביב. מדובר בקרקע בגודל של כ-18 דונם בכניסה הדרומית לתל-אביב, בסמוך למחלף קיבוץ גלויות. לקרקע תב"ע מאושרת למסחר ותעסוקה בהיקף של כ-73 אלף מ"ר. תכנית המתאר תא/5000, מאפשרת להגדיל את זכויות הבניה עד ל-160 אלף מ"ר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אני מקווה שהמוסדיים שמים לב היכן הם שמים את הכסף שלנו
    אדם 10/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשאתה חברה פרטית, מפרגן. כשאתה חברה בורסאית, לא מפרגן וחושש
    סגור
  • 1.
    חבורת הזבל הראוותנית.שופוני.
    הטמבל 10/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין שם חברים,רק אינטרסנטים.
    סגור