רכילות עסקית

עמוס לוזון חושף: זה החלום הגדול ביותר שלי

אור לוזון, בתו של איש העסקים עמוס לוזון, העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו בו היא חושפת סיפור מצחיק על אביה, שסיפר כי החלום שלו הוא לשים פינגווין בחצר: "תחביאי איזה פינגווין אחד ותביאי לי אותו במזוודה"
מערכת ice | 
עמוס לוזון (צילום אינסטגרם)
אור לוזון, בתו של איש העסקים עמוס לוזון, העלתה היום (ראשון) סטורי לחשבון האינסטגרם שלו בו היא חושפת סיפור מצחיק על אביה, שסיפר כי החלום שלו הוא לשים פינגווין בחצר.
אור לוזון נמצאת בימים אלו בחופשה בניו יורק שם היא נסעה עם לא אחרים מאשר בר רפאלי ואחיה דור רפאלי. במהלך החופשה הם פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה כי הם ביקרו בגן חיות, במוזיאון לאומנות מודרנית מומה, בילו במסיבה, עשו שופינג ועוד.
בנוסף לכך, במהלך הביקור בגן החיות, אור שלחיה לו תמונה של פינגווינים. עמוס הגיב על כך בהודעה קולית כשאמר בצחוק: "החלום שלי לשים בחצר כמה פינגווינים, חלום מתוק". אל הסטורי צירפה את הכיתוב: "אין מישהו שאוהב פינגווינים כמו אבא שלי". עוד כתבה כי אמר לה: "תחביאי איזה פינגווין אחד ותביאי לי אותו במזוודה".
 
לאחרונה אור נשאלה בסדרת שאלות תשובות בחשבון האינסטגרם שלה האם אבא שלה נותן לה לבזבז כמה כסף שהיא רק רוצה, או האם הוא מציב לה גבולות? אור ענתה בנחרצות שהיא עובדת קשה מאוד בשביל הכסף שלה, והיא מבזבז בעצמה את הכסף שהיא מרוויחה. אם היא רוצה להתפנק אז אבא שלה מפנק באהבה אבל היא עובדת קשה בשביל הכסף שלה.  
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה