רכילות עסקית

עמוס לוזון הגשים את חלומו של הלוחם שנהרג בג'נין

עמוס לוזון תרם ספר תורה לזכרו של נעם רז ז"ל, לוחם ימ"מ שנהרג בפעילות מבצעית בג'נין. בתו אור לוזון כתבה: "לפני שנהרג היה לו חלום להכניס ספר תורה, שנים שהוא אסף בקבוקים ריקים על מנת שיהיה לו מספיק כסף אך הוא לא הספיק. אבא שלי שמע את הסיפור ותרם ספר לזכרו"
מערכת ice |  2
עמוס לוזון (צילום אינסטגרם)
אור לוזון, בתו של עמוס לוזון, העלתה היום (ראשון) סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו סיפרה כי אביה תרם ספר תורה לזכרו של  הלוחם נעם רז ז"ל והיום הם השתתפו בהכנסת ספר התורה בבית הכנסת.
אור לוזון כתבה: "התלבטתי הרבה אם לעלות את זה או לא אבל החלטתי שחשוב לנצל את הפלטפורמה הזו גם לדברים אחרים, חשובים לא פחות ולכן אשתף אתכם בסיפור על נתינה. היום זה יום מרגש במיוחד עבורי, עבור משפחתי ועבור משפחת רז, משפחתו של הלוחם המנוח נעם רז. רניג נעם דב רז הי"ד נהרג בפעילות מבצעית סמוך לגינין השאיר אחריו 6 ילדים ואלמנה. לפני שנהרג היה לו חלום להכניס ספר תורה, שנים שהוא אסף בקבוקים ריקים על מנת שיהיה לו מספיק כסף אך הוא לא הספיק".
לוזון הוסיפה וחשפה את הסיפור המרגש: "אבא שלי שהיום יותר מתמיד אני כל כך גאה שהוא אבא שלי, שמע את הסיפור, עזב הכל ונסע לשבעה. הוא נכנס לשם והודיע שהוא תורם ספר תורה לזכרו וברוך השם היום ממש ברגעים אלו אנחנו זוכים להכניס ספר תורה לעילוי נשמתו של נעם היקר ומגשימים את חלומו. תודה לשם ותודה לאבא שלי שבע״ה תמיד ישלח לו שפע משמיים לתרום ולתת".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ה' יברך אותך, עמוס לוזון
    יורם, בני ברק 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תהיו תמיד בצד הנותן ב"ה אתה וכל יקיריך מתוך בריאות איתנה ושפע רוחני וגשמי רב.
    סגור
  • 1.
    פ״ת של הפועל (ל"ת)
    פומה 07/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור